Management Customer care
Cursul Management Customer care abordeaza tehnici de lucru si relationare cu echipa utile in organizatiile care isi doresc performanta in servirea Clientilor. Se adreseaza Managerilor, Supervizorilor si Team-Leaderilor care conduc echipe si isi doresc sa obtina performante superioare printr-un grad ridicat de implicare si motivare la nivel individual.
Tehnicile, modelele de comunicare si practicile prezentate in Cursul Management in Customer care sunt orientate catre mentinerea unei atitudini pozitive, esentiala in Customer care, in plus, se analizeaza elemente de motivare non-financiara, testate si validate de organisme recunoscute, in studii si evaluari globale si regionale.
Participanții vor descoperi mai multi factori motivaționali prin care pot obține rezultate mai bune alături de echipă. In plus, in timpul acestui curs participantii deprind si mijloace de comunicare la acelasi nivel organizational, utile in lucru colaborativ inter-departamental.
Clientul percepe atitudinea si starea de spirit a angajatilor cu care intra in contact direct, modul in care acestia aleg sa reprezinte organizatia in fata Clientului este vital pentru bunul mers al afacerii. Managerii sunt cei care pot crea in interiorul echipei o atmosfera pozitiva, orientata spre calitate si excelenta.