management-customer-care-centype

Management Customer care

Cursuri Customer Care

Cursul Management Customer care abordeaza tehnici de lucru si relationare cu echipa utile in organizatiile care isi doresc performanta in servirea Clientilor. Se adreseaza Managerilor, Supervizorilor si Team-Leaderilor care conduc echipe si isi doresc sa obtina performante superioare printr-un grad ridicat de implicare si motivare la nivel individual.

Tehnicile, modelele de comunicare si practicile prezentate in Cursul Management in Customer care sunt orientate catre mentinerea unei atitudini pozitive, esentiala in Customer care, in plus, se analizeaza elemente de motivare non-financiara, testate si validate de organisme recunoscute, in studii si evaluari globale si regionale.

Participanții vor descoperi mai multi factori motivaționali prin care pot obține rezultate mai bune alături de echipă. In plus, in timpul acestui curs participantii deprind si mijloace de comunicare la acelasi nivel organizational, utile in lucru colaborativ inter-departamental.

Clientul percepe atitudinea si starea de spirit a angajatilor cu care intra in contact direct, modul in care acestia aleg sa reprezinte organizatia in fata Clientului este vital pentru bunul mers al afacerii. Managerii sunt cei care pot crea in interiorul echipei o atmosfera pozitiva, orientata spre calitate si excelenta.

Obiective*

  • Deprinderea unor tehnci eficiente de Management motivațional non-financiar
  • Intelegerea stadiilor in evolutia profesionala si organizationala a unui angajat si provocarile manageriale
  • Identificarea factorilor motivationali si a metodelor de folosire a acestora
  • Tehnici, mesaje si comunicare motivationala adaptate la personalitati diferite
  • Motivarea si energizarea echipei
  • Oferirea de Feedback
  • Stadardele de excelenta si modelul personal
  • Modele de evaluare, indrumare si ajustare a modului de actiune al echipei

Subiecte abordate in Cursul Management Customer care*

  • Asteptarile echipei – Criterii
  • Stadiile carierei într-un sistem organizațional
  • Competențe versus Atitudine
  • Valori Personale
  • Factori motivaționali nonfinanciari
  • Teoria X, Teoria Y
  • Impactul emoțional și Profetia Autoimplinita
  • Metode de influentare
  • Feedback Pozitiv vs. Feedback Negativ
  • Structura unui mesaj trilateral
  • Comportamente disfunctionale (atunci cand intentia buna nu produce neaparat un rezultat bun)

Anne-M-Mulcahy curs management customer careAngajații care simt că managementul îi tratează ca o persoană – nu doar ca un angajat – sunt mai productivi, mai fericiți, mai impliniți. Angajati fericiți înseamnă Clienți fericiți, iar asta duce la profit.

Anne M. Mulcahy

suna acum centypetrimite un email centype

Cursul Management Customer care se adreseaza Managerilor, Supervizorilor si Team-Leaderilor care conduc echipe ce sunt in contact direct cu Clientul si își doresc să obțină performanțe superioare printr-un grad ridicat de implicare și motivare la nivel individual.

Cursul ofera si mijloace de comunicare la acelasi nivel organizational, utile in project management si lucru colaborativ inter-departamental.

Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.

Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.

* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.