Curs Managementul Schimbarii

Curs Managementul schimbarii Procese si proceduri

Cursuri Leadership

In lumea business contemporana singura constanta este schimbarea. Mediul de afaceri devine din ce in ce mai competitiv si cerintele clientilor tot mai provocatoare. Importanta adaptabilitatii in mediul de afaceri creste pe zi ce trece, si este cheiea atenuarii riscurilor.
Pentru a supravietui in acest torent de schimbari, organizatiile vor trebui sa accepte schimbarea si sa o incorporeze in procesele si procedurile lor. Noua paradigma strategica implica adaptare constanta la schimbare si implica concentrarea pe rolul si responsabilitatea organizatiei in contextul global si pe sustenabilitatea modelului de afaceri mai mult decat pe competitie si cota de piata.

Companiile care se adapteaza au leaderi care invata managementul schimbarii si care stiu ca adaptabilitatea are nevoie de proceduri clare si procese bine stabilite care sa te mentina in cursa in timpul unei crize.
Am observat urmatoarele benefici ale unui sistem clar de procese si proceduri:

  • Se formeaza un sistem de comunicare intern mai rapid in cazul schimbarilor
  • Procesele si procedurile au ajutat personalul si managerii sa se adapteze intutiv (a scazut timpul de adaptare)
  • A scazut stresul de a fi nevoit sa te „descurci cum poti”
  • A crescut nivelul de incredere in sine al agajatilor in legatura cu schimbarile
  • Existenta unui sistem de proceduri a ajutat la crearea unui sistem de preconizare a posibilelor zone de schimbare in piata

Obiective*

  • Deprinderea abilitatilor necesare in comunicare si managementul situatiilor create de schimbari interne sau externe
  • Scurtarea perioadelor de adaptare la schimbare al echipelor, reasezarea pe linia de performata cat mai rapid
  • Eliminarea blocajelor
  • Deprinderea tehnicilor de identificare si analiza a problemelor
  • Deprinderea de abilitati de analiza si alegere a solutiilor
  • Intelegerea nevoi de creare de modele de buna practica (invata din greseli)
  • Modele de buna practica si proceduri

Subiecte abordate in Curs Managementul Schimbarii Procese si proceduri*

  • Schimbarea – ciclul si modele
  • Convingere si motivare
  • Conflicte si poetentiale comportamente disfunctionale
  • Metode de persuasiune
  • Design de proces
  • Monitorizare si revizuire
  • Modele de buna practica
  • Ce este o problema
  • Generarea de solutii
  • Decizii ulterioare

james-belasco-managementul-schimbarii-centypeSchimbarea este dificila pentru ca oamenii tind sa supraevalueze evaluarea a ceea ce au si sa subestimeze valoare a ce vor primi in schimb.

James Belasco

 

suna acum centypetrimite un email centype

Curs Managementul Schimbarii Procese si proceduri se adreseaza oricaror angajati care detin functii de conducere si supervizare: sefi de echipa, supervizori, team-leaderi, directori de departamente, executivi sau top management pentru ai sprijini pe acestia in efortul de a atinge obiectivele individuale sau ale echipei, de a incadra aceste obiective in strategia organizationala, de a atinge performanta si de a produce rezultate: mai repede, mai usor, mai bine.

Cursul este util si managerilor de proiecte care lucreaza cu propria echipa sau cu echipe interdepartamentele, cu subordonati directi sau cu colegi care nu li se subordoneaza pe scara ierarhica.

centype-warranty-sealCentype-Smart-Work-Certification

Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.

Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.

* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.