Intr-un mediu de business din ce in ce mai competitiv Leadershipul de calitate apare din ce in ce mai des ca un element esential, necesar in atingerea obiectivelor organizationale. Liderii moderni trebuie sa aiba o serie de abilitati si competente utile, atitudinea necesara prin care sa ofere inspiratie, motivare si o directie strategica foarte clare echipelor ce le conduc.
Motivarea, ca element integrat in Leadership, este importanta in business pentru ca are o influenta puternica, fizica si psihica, asupra oamenilor. Angajatii cu un nivel de motivare ridicat au o tendinta mai ridicata sa isi indeplineasca sarcinile eficient si corect, sa lucreze la un grad de productivitate ridicat, ceea ce duce de cele mai multe ori la venituri mai mari, costuri mai mici, angajati si angajatori multumiti. La polul opus, echipele nemotivate au tendinta sa lucreze la un ritm lent, fara interes pentru eficienta si productivitate, tot acest lucru avand un impact negativ asupra afacerii per ansamblu. Foarte des lipsa de motivatie poate fi cauzata de lipsa de directie si de obiective clare, lucru care poate fi rapid remediat de un manager cu abilitati de lider puternic.
Am observat o schimbare in bine la echipele a caror manageri au participat la curs de Motivatie si Leadership in organizatii:
- Un grad ridicat de energie, constant, sustinut de o politica manageriala clara, transparenta
- Daruire – angajatii au declarat ca le-a fost mai usor sa treaca peste sarcini grele, peste provocari organizationale in noul stil de lucru
- O alinierea mai usoara la obiectivele organizationale, indeplinirea acestora cu mai multa usurinta, scaderea gradului de teama, de impotrivire
- Satisfactia lucrului bine facut
Obiective*
- Intelegerea modelelor manageriale si a relatiilor de lucru cu echipa
Atingerea obiectivelor organizationale de performanta mai repede, mai eficient - Intelegerea modelelor manageriale si a relatiilor de lucru cu echipa
- Atingerea obiectivelor organizationale de performanta mai repede, mai eficient
- Deprinderea tehnicilor de motivare nonfinanciare
- Intelegerea efectelor motivatiei in organizatii
- Modele de motivare a echipei de la orice nivel
- Deprinderea abilitatilor necesare oferii de feedback
Subiecte abordate in Curs Motivatie si Leadership in organizatii*
- Istoria si evolutia managementului, factori modelatori, influente externe si interne
- Roluri si functii
- Intelegerea organizatiei
- Inovatie, Proges, Schimbare
- Nevoia de a motiva
- Criterii si perceptii
- Schema Gallup
- Factori motivationali
- Factori emotionali
- Teoria X, Teoria Y, Autoprofetii
- Metaprograme
- Instrumente si tehnici
- Feeback – context si scop
- Feedback – Metoda
- Feedback – Situatii dificile
Cursul Motivatie si Leadership in organizatiise adreseaza oricaror angajati care detin functii de conducere si supervizare: sefi de echipa, supervizori, team-leaderi, directori de departamente, executivi sau top management pentru ai sprijini pe acestia in efortul de a atinge obiectivele individuale sau ale echipei, de a incadra aceste obiective in strategia organizationala, de a atinge performanta si de a produce rezultate: mai repede, mai usor, mai bine.
Cursul este util si managerilor de proiecte care lucreaza cu propria echipa sau cu echipe interdepartamentele, cu subordonati directi sau cu colegi care nu li se subordoneaza pe scara ierarhica.
Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.
Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.
* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.