Abilitati si Tehnici esentiale in vanzari
Modulul Tehnici esentiale vanzari din categoria Cursuri Vanzari – ofera un set de cunostinte necesare oricarui vanzator, Abilitati si Competente care asigura un start excelent, energie si motivatie.
Modulul Tehnici esentiale vanzari din categoria Cursuri Vanzari – ofera un set de cunostinte necesare oricarui vanzator, Abilitati si Competente care asigura un start excelent, energie si motivatie.
Participantii la modulul Tehnici esentiale vanzari vor dobandi Abilitati si Competente care sa le asigure un start excelent, energie si motivatie! Mai mult, acestia vor primi o structura de lucru care ii va ajuta sa isi construiasca singuri modele de buna practica, sa elimine activitatile redundante, sa se orienteze spre rezultat! Pe scurt, participantii se vor putea organiza individual, vor putea controla procesele de derulare si finalizare cu succes a vanzarii. Cursul de vanzari – Tehnici esentiale vanzari – aduce participantii in liga profesionistilor in vanzari.
Modulul Tehnici Esentiale Vanzari este adresat Vanzatorilor care se afla la inceput de cariera, fara experienta, care nu au mai frecventat cursuri vanzari sau cu o experienta redusa in vanzari. Cursul este recomandat si managerilor echipelor noi de vanzari care doresc un inceput energic, sinergic alaturi de echipa.
Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.
Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.
* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.