tehnici-esentiale-vanzari-cursuri-vanzari

Abilitati si Tehnici esentiale in vanzari

Modulul Tehnici esentiale vanzari din categoria Cursuri Vanzari – ofera un set de cunostinte necesare oricarui vanzator, Abilitati si Competente care asigura un start excelent, energie si motivatie.

Participantii la modulul Tehnici esentiale vanzari vor dobandi Abilitati si Competente care sa le asigure un start excelent, energie si motivatie! Mai mult, acestia vor primi o structura de lucru care ii va ajuta sa isi construiasca singuri modele de buna practica, sa elimine activitatile redundante, sa se orienteze spre rezultat! Pe scurt, participantii se vor putea organiza individual, vor putea controla procesele de derulare si finalizare cu succes a vanzarii. Cursul de vanzari – Tehnici esentiale vanzari – aduce participantii in liga profesionistilor in vanzari.

  • Ridica rata de succes a noilor veniti in echipa de vanzari cu peste 75%
  • Scurteaza perioada in care un vanzator devine productiv cu 3-6 luni
  • Ofera tehnici si mijloace de lucru actualizate, armonizate la realitatile mediului economic prezent
  • Creste productivitatea prin deprinderea abilitatilor de prioritizare
  • Creste rata de succes a vanzarilor printr-o prospectare activa si sustinuta si prin follow up consistent si vanzare consultativa

Obiective*

  • Deprinderea de competente, abilitati si tehnici esentiale vanzari
  • Dezvoltarea competentelor si abilitatilor necesare pentru a pregati in mod profesionist activitatea de vanzare
  • Intelegerea procesului de vanzare si a actiunilor necesare pe fiecare pas
  • Intelegerea mecanismului de dezvoltare si mentinere a unui potential viu de Clienti
  • Intelegerea paradigmei de achizitie si deprinderea abilitatii de apreciere corecta a nevoilor Clientului pentru a putea propune o solutie castigatoare
  • Oportunitatea de a incheia mai multe vanzari

Subiecte* abordate in modulul Tehnici esentiale vanzari

  • Introducere in meseria de vanzator
  • Atitudine si performnata
  • Principii de succes si Perceptii limitative
  • Tipologii de vanzatori
  • Ce este de fapt vanzarea
  • Tipuri de vanzare – B2B, B2C, Distributie, Retail
  • Vanzarea directa vs. Vanzarea consultativa
  • 6 principii ale vanzarii consultative
  • Tipuri de achizitii, intelegerea lor si abordari corecte
  • Structura clasica a unui proces de vanzare
  • Prospectare eficienta
  • Construirea increderii – Vanzator – Brand – Produs
  • Nevoi si oportunitati
  • Factori influentatori in procesul de achizitie
  • Solutionare si oferta – modularitate versus personalizare
  • TOC sau Construirea unui avantaj competitiv
  • Tehnici clasice de negociere si tratare a obiectiilor
  • Vanzarea efectiva
  • Valoarea fidelizarii Clientului
  • Proiect individual

Curs-Tehnici-esentiale-in-vanzari-zig-ziglar-centypeIn fiecare vanzare vei intalni 5 obstacole: ”nu am nevoie”, ”nu am bani”, ”nu-i graba”, ”nu vreau”, ”nu am incredere”!

Zig Ziglar

suna acum centypetrimite un email centype

Modulul Tehnici Esentiale Vanzari este adresat Vanzatorilor care se afla la inceput de cariera, fara experienta, care nu au mai frecventat cursuri vanzari sau cu o experienta redusa in vanzari. Cursul este recomandat si managerilor echipelor noi de vanzari care doresc un inceput energic, sinergic alaturi de echipa.

centype-warranty-sealCentype-Smart-Work-Certification

Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.

Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.

* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.