Telesales-ul ramane una din solutiile utile si mereu actuale de creare de potential de vanzari, de crestere a vanzarilor. Si mai interesant este ca, desi s-a transformat vizibil in ultimii ani, ca mod de abordare, ca structura, ca rata de succes, telesales ramane o solutie convenabila, atat financiar cat si din punct de vedere al know how-ului: ai nevoie doar de o structura a mesajului clara, un script mereu actualizat si de oameni pregatiti si motivati sa sune.
Realizatorii modulului – Crus Telesales – Telemarketing l-au adaptat la cerintele noi de piata, au integrat module si tehnici actualizate de identificare a potentialelor, de închidere cu succes a vanzarilor. Pentru garantia unui rezultat concret, o crestere rapida, în timpul cursului participantii vor lucra la o campanie reala, avand ca subiect produsele si serviciile proprii.
De ce merita sa participi la un Curs Telesales – Telemarketing?
- Utilizand Telesales-ul s-au constatat reduceri de pana la 90% ale costurilor de vanzare, pe vanzarile realizate
- O campanie Telesales corect implementata asigura cresteri ale vanzarilor de minim 20% într-o perioada de 60-90 de zile.
- 95% din produsele sau serviciile cunoscute pe piata, cu standarde comun acceptate (commodities), se pot vinde cu succes prin Telesales.
- Telesales-ul este cel mai versatil proces de vanzare, poate fi folosit independent sau ca parte a unei strategii de vanzare complexa
Ce aduce interesant modulul Curs Telesales – Telemrketing
In modulul Curs Telesales – Telemarketing discutam despre modul in care produsele sau serviciile dumneavoastra sunt prezentate la telefon, crearea unui mesaj cu un impact puternic asupra potentialului Client. Putem influenta decizia de cumparare prin invatarea si aplicarea unor reguli simple.
Atunci cand conversatia telefonica este una profesionista se creeaza climatul care atrage noi Clienti sau ii convinge pe cei existenti sa continue sa deruleze afaceri cu noi. Pozitia de Telesales / Telemarketer este din ce in ce mai importanta intr-o organizatie cu cat asteptarile Clientilor cresc in fiecare zi.
Cea mai simpla cale prin care poti vinde la telefon este sa tii cont de Client, de nevoile, preferintele si emotiile sale. Ca Telemarketer ai nevoie de o puternica Atitudine Pozitiva, ai nevoie sa iti cunosti excelent produsele, dar si Clientii carora te adresezi.
Iata mai jos o serie de exemple de subiecte abordate:
- Organizare personala
- Organizarea campaniei
- Energie si Motivatie
- Derularea unei campanii
- In timpul telefonului