Modulul Influentarea deciziei de cumparare din categoria Cursuri Vanzari – acopera un set de abilitati si tehnici de comunicare si relationare necesare oricarui vanzator profesionist, in toate tipurile de vanzari: B2B, B2C, Distributie.
Procesele de achizitie s-au modificat fundamental in ultimii ani, au aparut reguli si structuri noi, negociatorii sunt din ce in ce mai pregatiti. Este esential pentru orice echipa de vanzari sa poata stapani atat procesele si tehnicile clasice de vanzare cat si noile tehnici de vanzare persuasiva si de influentare a factorilor de decizie.
Cursul – Influentarea deciziei de achizitie – propune o curicula deosebita, care imbina elemente de Inteligenta Emotionala, Behavior-ism, NLP si Nonverbal, toate transpuse in termeni accesibili, bazata pe exercitii inspirate din studii si cazuistica de vanzari reala. Structura cursului vine cu o abordare interesanta: ce transmiti, cum esti perceput de Client, ce observi, cum percepi tu Clientul.
In timpul cursului, participantii vor fi instruiti de doi traineri, ambii cu experienta si calificari in domeniul vanzarilor si a abordarii complexe a relationarii cu Clientul.
De ce merita sa participi la un astfel de curs:
- Obtii mai mult control in procesul de vanzare in relationarea cu factorii de decizie
- Intelegi mecanismele si deciziile din spatele mecanismelor si alegerilor pe care le face oricine
- Devii un super-profesionist, stapan pe tehnici de relationare la un nivel care sa iti aduca mai multa siguranta
Obiective*
- Mai multe vanzari
- Deprinderea de tehnici noi de influentare a achizitiei
- Obtinerea unui control superior asupra relationarii cu Clientul in timpul procesului de vanzare
- Control asupra procesului de vanzare, asupra emoțiilor proprii dar si ale Clientului
- Descoperirea eventualelor greseli comportamentale și înlocuirea lor cu modele de buna practica
- Atingerea unui grad de performanta superior
Subiecte* abordate in modulul Tehnici esentiale vanzari
PARTEA 1 – Modele decizionale
- Introducere in inteligenta emotionala
- Deturnarea Emotionala
- Ataca sau fugi
- Educarea emotiilor personale
- Meta Programe
- Filtre ale perceptiei
- Cum decidem ceea ce facem
- Modele, tipare si influentarea deciziei
- De ce cumparam
- 9 Factori care influenteaza deciziile
- Decizia consumatorului final
- Influentare pe termen lung
PARTEA A DOUA – Nonverbal
- Initiere in Nonverbal:
- Comunicarea
- Structura creierului uman
- Izvoare si pionerat
- Observarea corecta
- Nivele initiale
- Nivele intermediare
- Indicatori comportamentali:
- Indicatori comportamentali de fuga
- Indicatori comportamentali de interes
- Indicatori Confort vs. Disconfort
- Ajustarea la nivele dorite prin transmiterea de informatii armonizate
- Transmiterea de semnale corecte (mic ghid personal de Nonverbal)
O batalie se castiga inainte de a avea loc.
Sun Tzu
Cursul de vanzari – Influentarea deciziei de cumparare se adreseaza oricarui vanzator care activeaza in vanzari B2B sau B2C complexe, unde intalnesc factori de decizie sau persoane care nu reactioneaza la stimuli standard de vanzare. Participantii trebuie sa detina un set de abilitati esentiale de vanzare peste care vor putea mula tehnicile propuse in acest curs.
Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.
Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.
* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.