Resurse si informatii utile

Performanta, Motivare si Fun cu Radu si Calin de la Corporate Games

1. Care este background-ul dumneavoastra pe piata de Team building si Corporate events in Romania: de unde ati venit, cum v-ati gasit impreuna si cum ati ales sa aduceti Dragon Boat si Corporate Games in tara?
Radu si Calin, cei doi parteneri din Corporate Games Romania, au fost demult colegi in cel mai mare operator de telefonie din Romania, pe vremea cand marele operator national trecea prin niste transformari uriase: personal, procese de business, atitudine interna si externa, strategie tehnologica, pe scurt, schimbare de paradigma.

Radu si Calin, partenerii Corporate Games Romania au aflat si ca au un vis comun – acela de a aduce bucuria in corporatii, in mediul care de foarte multe ori este criticat pentru rigiditate si lipsa de motivatie.

Si, la un moment dat, Radu i-a aratat lui Calin un film cu oameni care faceau diferite sporturi si erau bucurosi cand se suiau pe podium si primeau medalii si ii aplaudau colegii lor. Si am decis sa aducem aceasta bucurie corporatista si in Romania. Corporate Games este o olimpiada sportiva in toata regula, adresata companiilor: competitii, parada, party, ceremonii de decernare medalii pentru sportivi si trofee pentru companii. Dar reprezinta ceva in plus: motivatie, teambuilding, networking, sport, turism, intr-un mediu safe, controlat, alaturi de oameni speciali si compatibili.

In competitiile Corporate Games veti intalni sporturi clasice, foarte dorite in Romania: fotbal, alergare si ciclism, dar si o selectie de alte sporturi care sa poata pune in valoare orice participant cu dorinta de a face sport, de a se distra si cu sanse de a se clasa pe un loc bun, pentru ca este totusi o competitie! La noi sunt multe categorii de varsta si gen, tocmai pentru a mari sansele participantilor de a castiga medalii!

Dragon Boat este o poveste speciala, este o barca lunga cu 10 vaslasi pe 2 randuri, un carmaci si un tobosar care tine ritmul, deci echipa de 12. Este o lectie de participare, de sincronizare si vointa.

Radu-Radulescu-Corporate-Games-Centype

Radu Radulescu – Corporate Games

Radu: Si acum, dupa multi ani de Dragon Boat, am momente in care mi se furnica pielea atunci cand vad o echipa de Dragon Boat sincronizata, puternica, alunecand armonios pe apa in ritmul perfect al tobei!

De ce am adus barci Dragon Boat in Romania? Pentru ca ne-au placut energia, sincronizarea si fericirea celor care participa la Dragon Boat.
2. De ce trimit corporatiile echipe la evenimentele pe care le organizati?
Mediul de lucru se schimba, atat ca ecosistem si pretentii de performanta, dar mult mai mult ca mix de oameni: varste, personalitati, motivatii personale si de grup. Intrebati orice manager care este provocarea principala in ultimii 4-5 ani in atingerea indicilor de performanta si veti primi in 90% din cazuri un singur raspuns: Echipa.

Provocarea manageriala a ultimilor 4-5 ani in atingerea indicilor de performanta este in 90% din cazuri una singura: Echipa!

Corporate games oferta Companiilor o alternativa functionala, adresabila unui spectru larg de persoane si personalitati: un teambuilding sportiv, in care „inamicul” este o alta companie, deci extern. Companiile au la dispozitie mai multe sporturi – aprox 12 iarna si 18 vara – la care sa inscrie participanti.

Corporate Games este Olimpiada sportivilor amatori, organizata de profesionisti, numai ca in loc de tari sunt companii.

Avem multe categorii competitionale de gen si varsta tocmai pentru ca multi participanti sa poata avea momentul lor de glorie, de bucurie, acolo pe podium, aplaudati de colegi si adversari.
Participand la competitiile Corporate Games, echipa unei companii isi consolideaza relatiile intre colegi/departamente, ceea ce duce la productivitate mai mare in munca.
Prin activitati sportive, se reduce numarul concediilor medicale, compania isi creeaza o imagine pozitiva prin sustinerea sportului si devine un angajator dorit pe piata fortei de munca, ,la targuri de joburi, etc.
In plus, Brandul companiei este vizibil comunitatii de business care participa la Corporate Games.

calin-huidu-corporate-games-centype

Calin Huidu – Corporate Games

Calin: Am observat ca la targurile de joburi aplicantii incep sa fie din ce in ce mai interesati de mediul de lucru, de imaginea companiei vis-a-vis de sustinerea unei vieti sanatoase, sportive. Corporate Games este apreciat in prezent de angajator si este recunoscut de un numar din ce in ce mai mare de angajati.

Si ca lucrurile sa fie si mai frumoase, exista “next level”: Castigatorii medaliilor de aur de la editiile regionale din Brasov, Cluj, etc. participa gratuit la editia nationala de la Bucuresti, iar castigatorii aurului de la Bucuresti participa gratuit – dpdv al entry fee, bineinteles – la editia World Corporate Games, care in Nov 2017 va avea loc in Huston, Texas, anii trecuti a fost in Abu Dhabi, Mexico City, etc.

Corporate Games este competitia pentru amatori cu cele mai multe sporturi, cu parada si party si ceremonie de premiere si cu medalii pentru participanti si trofee pentru companii.

3. Ce spun participantii despre evenimente, ce le place, ce feedback-uri aveti?

Alina MOSCU – British American Tobacco HR Business Partener
Dacă spiritul de echipă s-ar traduce în medalii, anul trecut am fost o echipă! Anul acesta, Corporate Games ne readuc în lumea competiţiei, a determinării şi a emoţiei. Emoţia de a fi o echipă, de a fi împreună, de a descoperi lumea prin sport. Mult succes participanţilor şi să ne vedem din nou pe lista câştigătorilor!

Ana BOBANCU – Schaeffler România – PR Manager
Schaeffler Team este o echipă cu tradiţie în participarea la Corporate Games.
Suntem mândri că am reuşit să ne revendicăm trofeul pe divizie la toate ediţiile la care am luat parte, dar mai mult de atât, apreciem şansa de a înfrunta o provocare cu echipă unită şi motivată, unde departamentul şi poziţia în organigramă a fiecăruia nu are importanţă. Apreciem cadrul creat de Corporate Games, în care toţi participanţii Schaeffler România au oportunitatea să pună în valoare principiile care îi ghidează, atât în viaţa profesională câţ şi în viaţa personală: spirit de echipă, fairplay, respect şi rezultate de top.

Mira STĂNESCU, CGS România- Project Manager
CGS România nu înseamnă doar muncă şi task-uri cu deadline-uri urgente. Înseamnă echipă, prietenie şi apreciere pentru timpul în care ne putem relaxa alături de cei care în fiecare zi ne sunt „camarazi” în ale outsourcing-ului. Corporate Games ne-a demonstrat tuturor că putem fi o echipă unită, care poate depăşi orice bariere atunci când au un scop comun. Pentru acest scop muncim în fiecare zi şi ne unim forţele pe holurile CGS România. Mulţumim Corporate Games pentru că ne-aţi demonstrat încă o dată că e loc şi de „fun” în conceptul „work”.

Bogdan DOROBANŢ – Decathlon România – Communication Manager
Decathlon înseamnă sport pentru toţi, totul pentru sport. Atât pentru clienţii noştri, cât şi pentru echipa Decathlon România. Ca în fiecare an, ne face o mare plăcere să participăm la o nouă ediţie Corporate Games. Această competiţie ne-a adus multe satisfacţii sportive şi medalii, dar în primul rând ne-a unit şi mai mult ca echipă şi ne-a dat ocazia de a împărtăşi pasiunea noastră pentru sport cu toţi ceilalţi: participanţi, organizatori, spectatori.

Cel mai important pentru ei este faptul ca se pot bucura de o competitie organizata de profesionisti, pentru amatori, vin sa faca sport dar sa se si distreze, aceste competitii sunt un prilej bun pentru consolidarea relațiilor intre colegi, sa practice sportul favorit si sa isi îmbunătățească spiritul sportiv, se antrenează tot anul pentru a urca pe podium si a revendica medaliile.

Un alt beneficiu este componenta de networking: discuta intr-un cadru informal despre business, creeaza relatii care sunt potentiale parteneriate de afaceri, etc.
Participantul este pus astfel in valoare si se simte apreciat de catre angajator, deoarece i-a oferit sansa sa ia parte la un astfel de eveniment.

4. Evenimentele organizate sunt orientate spre relaxare sau spre invatare? Care sunt mecanismele?

Exista un echilibru intre relaxare si invatare, ele imbinandu-se in conceptul Corporate Games. Aceasta olimpiada a companiilor contine evenimentele sportive, actiunea in care invatam sa fim o echipa si SuperCentru, Parada, Games Party si Ceremonia de acordare a medaliilor si trofeelor, care sunt orientate catre relaxare, networking si petrecerea timpului intr-un mod placut.

Se poate spune despre Corporate Games ca acopera ambele registre, exista si invatare si relaxare. Intreaga noastra existenta este un proces de invatare continua, iar atunci cand echipa functioneaza bine, ne relaxam :)!

La sporturile de echipa, invatarea este cel mai bine evidentiata, deoarece intr-o echipa trebuie sa existe un lider, e nevoie de comunicare atat pe orizontala cat si pe verticala si e nevoie de „teamwork” pentru rezultate bune.

De ce Dragon Boat poate fi un excelent element in procesul de invatare ?
Dragon Boat pune si la propriu si la figurat echipa in aceeasi barca, unde relevanta este sincronizarea cu cel din fata si din lateral. Barca prinde viteza doar daca vaslasii – motoarele – se sincronizeaza, comunica cu tobosarul care le tine ritmul si sunt ghidati de carmaci. 10 vaslasi, 1 tobosar si un carmaci. Este unul din cele mai bune exemple de Team Spirit, de lucru in echipa.

Campionatul mondial de Dragon Boat atrage peste 5000 de sportivi din 40 de tari.

5. Daca ati putea transforma ceva in viata corporatista din Romania, ce punct considerati a fi vital si cum l-ati transforma?

Respectul fata de sine al fiecarui corporatist. Cat timp am pentru mine, ca sa mananc, sa dorm, sa fiu cu cei dragi, sa ma bucur de ce am.

As vrea sa schimb paradigma de la „AM” – si vreau sa am cat mai multi bani ca sa imi cumpar chestii si sa am si mai multe – la „SUNT” – echilibrat si ma bucur de cum sunt si pretuiesc relatiile cu oamenii si cu casa noastra, planeta.

Ce anume difera in Romania fata de UE la Sportul pentru toti ?

60 la suta dintre Romani nu fac deloc sport, fata de 42 la suta cat e media Europeana. Noi facem Corporate Games si Dragon Boat si Catchball si Republik of Sport tocmai pentru a reduce aceasta diferenta uriasa, care reprezinta aproape 4 milioane de oameni.

motivatie-fun-corporate-games-centypeCe este Catchball?

Catchball este un sport exclusiv feminin, nou in Romania, insa foarte cunoscut in Israel, unde au loc competitii cu peste 2000 de doamne si domnisoare, este o ocazie excelenta de a pune in miscare colegele din firma, fiind deseori considerat ca „ fotbalul fetelor”.

Este un sport usor de invatat si practicat, asemenator cu volei, singura diferenta fiind ca mingea se prinde si se paseaza.
Inca nu a ajuns foarte cunoscut la noi, dar cu siguranta cine joaca o data va dori sa joace in continuare.

6. Care sunt bornele principale pentru 2017?
Primul eveniment din 2017 este Winter Corporate Games, programat in weekendul 27-29 ianuarie in Brasov, unde asteptam peste 1100 de participanti, avand in premiera 4 sporturi noi in grila: Baschet in 3, Fotbal tenis, Alergare si Snow Tubing.

Cel de-al doilea eveniment si cel mai mare este editia de vara Corporate Games in 16-18 iunie unde asteptam o crestere a numarului de participanti de peste 30% si in premiera o sa ne orientam catre segmentul de piata reprezentat de IMM, unde asteptam sa crestem numarul de participanti din cadrul firmelor mici si mijlocii.

Incepand din acest an vom publica un indice, ranking al companiilor, care va indica cat de Sport Friendly este respectivul angajator. Intentionam sa oferim si consultanta pentru a putea imbunatati acest indice si pentru a atrage angajati de calitate.

Campionatele Republik of Sport sunt o alta premiera pentru Corporate Games, se vor desfasura pe durata a 2-3 luni si sunt in stransa legatura cu editia din vara, ele fiind practic baza de antrenamente pentru marea competitie.

Gala de premiere a companiilor care sustin valorile sportului si un stil de viata sanatos se va baza pe participarea companiilor atat la campionatele Republik of Sport cat si la editiile Corporate Games. Vom oferi certificari in acest sens, in functie de numarul de angajati inscrisi de-a lungul timpului la evenimentele Corporate Games si la toate competitiile sportive de amatori.

(P)

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:
Telefon:+40749052052 sau @mail:contact@centype.ro

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.
Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills)

Related Posts

Niciun rezultat găsit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu