Resurse si informatii utile

4 Recomandari care va pot ajuta sa obtineti rezultate pozitive dintr-o conversatie incomoda

sursa - Entrepreneur
sursa – Entrepreneur

Hai sa fim sinceri! Nu orice conversatie este mereu placuta. In categoria conversatiilor incomode putem include o paleta destul de larga, de la conversatii pur si simplu plictisitoare pana la adevarate confruntari.

Vorbind despre mediul business, sunt o multitudine de situatii care pot genera conversatii neplacute, de la analiza unor performante, cereri de promovare sau mariri de salariu, pana la notificari privind orele suplimentare sau redeceri de personal.

Toti am avut astfel de conversatii la locurile noastre de munca. Fie ca este vorba despre comunicare manageriala sau comunicare organizationala, este evident cat de important este sa stii sa comunici si sa o faci pe un ton adecvat.

Iata cateva sfaturi pe care ar fi bine sa le retineti si folositi in astfel de discutii neplacute, in incercarea de a le mai indulci:

  • recunoaste si accepta ca incomod nu inseamna neaparat negativ; un ton potrivit intotdeauna poate transforma un potential negativ intr-unul pozitiv
  • nu amana conversatia; este mai bine sa o ai mai devreme decat mai tarziu pentru ca, vestile rele nu devin mai bune cu timpul, nu-i asa?
  • formuleaza asteptari clare si stabileste urmatorii pasi atunci cand ai o conversatie de genul celor pe care le-am enumerat mai sus
  • comunica ideea ca in viitor situatia va fi mult mai buna decat realitatea curenta, ca momentul prezent, al conversatiei neplacute, va trece; fiecare dintre cei implicati in discutie trebuie sa inteleaga ca exista consecinte, care ii vor afecata pe toti, iar consecintele nu corespund intotdeauna cu asteptarile.

De retinut: a comunica cu claritate este esential in orice relatie. Si desi nu exista solutii miraculoase pentru a rezolva toate problemele de comunicare, aceste mici idei va pot ajuta sa purtati si sa incheiati cu succes astfel de conversatii delicate.

Intreg articolul din Entrepreneur, aici.

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:

[vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”]

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.

| Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |

a comunica, comunica, comunicare, comunicare manageriala, comunicare organizationala

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.