Resurse si informatii utile

Cum sa reintri in gratiile unui Client pe care l-ai pierdut dintr-o neintelegere

sursa - Entrepreneur
sursa – Entrepreneur

La cursuri vanzari vorbim de foarte multe ori despre gestionarea relatiilor cu Clientii.

Stim cu totii ca este de 5 ori mai greu sa atragi un Client nou, decat sa-i gestionezi pe cei din portofoliu. Da, Clientii existenti sunt foarte importanti.

Ce facem cand unul dintre acestia se supara din cauza unor neintelegeri, sau chiar a unor greseli pe care le-am facut fata de ei? Este totul pierdut?

Daca urmezi urmatorii 5 pasi, ai sanse sa aduci Clientul inapoi, ba chiar sa castigi si altii in scurt timp:

  • acorda-i Clientului tau timp sa se „racoreasca” – in cateva luni va reconsidera situatia si va relua legatura cu tine; nu astepta, insa, nici prea mult timp, intrucat exista posibilitatea ca golul lasat de tine sa fie umplut deja de competitie
  • construieste-ti o echipa care sa restabileasca contactul cu Clientul, care sa cunoasca toate detaliile si care sa inteleaga si importanta recastigarii acestuia
  • dirijeaza intalnirea cu Clientul; acorda primele 15 minute cauzei care a dus la „ruptura”, ajungand pana la esenta problemei; o problema bine definita este pe jumatate rezolvata; consacra restul intalnirii pentru a crea o apropiere si a face primul pas spre „impacare”
  • foloseste ca si parghie pe „omul tau din interior” – cu siguranta exista o persoana in interiorul companiei pe care doresti sa o aduci inapoi, care sa regrete „despartirea”; mentine permanent contactul cu aceasta, ofera-i si cere-i informatii
  • „clateste si repeta” – a salva un Client important nu se intampla peste noapte; Clientul va veni inapoi la tine daca ai facut mai multe lucruri corecte intr-o perioada scurta de timp, pentru a le recastiga increderea; rabdarea este un ingredient de baza in acest proces.

Si retine, cand vine vorba de vanzari, vorbim despre echipa!

Intreg articolul din Entrepreneur scris de Ken Dunn, aici.

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:

[vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”]

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.

| Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |

cursuri vanzari, vanzari

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.