
Nicio naratiune dramatica nu este completa fara elementul „conflict„. Structura este valabila si in lumea afacerilor. Din pacate, in cazul celei din urma, conflictele in relatiile interpersonale, de cele mai multe ori, devin de-a dreptul distructive.
La locul nostru de munca acestea se pot dezvolta usor, rapid, fiind suficiente cateva barfe, zvonuri, aprecieri rautacioase, gratuite sau nu.
Conflictele escaladeaza exponential atunci cand ceva nu merge bine in cadrul unui proiect. Toti arata cu degetul catre celalalt/ceilalti. Simtiti deja tensiunea?
Cum poate, asadar, un lider sa inabuse un conflict?
- deschizand „cutia” si punand „pe masa”, in mod transparent, toate trairile si gandurile celor implicati
- oferind, cu mare atentie, ajutor, in sensul de a da un ton pozitiv conversatiilor
- stabilind limite, granite clare, care nu sunt negociabile
Conflictele de la locul de munca sunt inevitabile. E important, insa, cum le abordezi si ce tehnici constructive aplici, astfel incat ele sa nu afecteze productivitatea.
Intreg articolul din Success, aici. Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: [vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”] Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. | Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |