curs-comunicare-organizationala

Comunicare Organizationala

Cursuri Abilitati Individuale – Soft Skills

Comunicarea este un element cheie la toate nivelele organizationale. Comunicam in organizatie si in afara ei chiar daca sarcinile de serviciu sunt individuale. Internetul, Telefonul, Emailul si comunicarea fata in fata ne tin in contact permanent cu Colegii, Colaboratorii, Partenerii si nu in ultimul rand cu Clientii – totul se integreaza intr-o imagine despre cine suntem si cum actionam.

Companiile investesc in marketing, in crearea si dezvoltarea unei imagini, a unui brand, de fiecare data cand comunicam ne transformam intr-o voce care infleunteaza acel brand, in confirma sau il infirma, de aceea trebuie sa ne aiguram ca suntem perceputi intr-o nota pozitiva, ca ne construim relatiile corecte in si in afara organizatiei.

Participantii la cursul de Comunicare Organizationala vor deprinde tehnici de comunicare formala si informala utile in relatiile interpersonale si interprofesionale zilnice.

In organizatiille in care s-au organizat astfe de cursuri s-a observat in scurt timp:

  • Eficientizarea rezolvarii sarcinilor comune
  • O mai buna comunicare, pe canala oficiale dar si neoficiale
  • O mai buna adaptabilitate la procesele si procedurile companiei
  • Reducerea zgomotului organizational
  • Mai multa eficienta

Obiective

  • Intelegerea nevoi de comunicare structurata
  • Intelegerea implicatiilor comunicarii haotice
  • Deprinderea tehnicilor esentiale de lucru si comunicare in echipa si in organizatie
  • Intelegerea comunicarii interpersonale
  • Deprinderea de obiceiuri eficiente de lucru si comunicare

Subiecte abordate

  • Poziționarea în organizație, tipuri de comunicare (comunicare formala vs comunicare informala)
  • Obiective, resurse și Clienți interni
  • Structura rapoartelor oficiale: stil, structura, modele,
  • Informare/ cuprins/ concluzii
  • Paginatie, machetare – Word Power point
  • Comunicare prin Email
  • Eficienta si Claritate in comunicare prin email
  • Sedințe și informări
  • STOP – ajustari si finalizari de actiuni (informari intermediare)
  • Feedback
  • Tipuri de feedback și efectele psihologice asupra interlocutorului
  • Structura diferitelor tipuri de feedback
  • Capcanele feedback-ului
  • Comportamente disfuncționale

curs comunicare organziationala anthony robbinsPentru o comunicare eficienta trebuie sa acceptam ca, individual, avem perceptii diferite despre lume, si folosim aceste perceptii in comunicarea cu ceilalti.

Tony Robbins

suna acum centypetrimite un email centype

Cursul Comunicare organizationala se adreseaza tuturor angajatilor din companie, din departamentele de suport si din departamentele de interfata cu Clientii, care lucreaza in echipa sau la proiecte comune cu colegi din alte departamente sau entitati externe.

centype-warranty-sealCentype-Smart-Work-Certification

Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.

Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.

* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.