Frontline Experience
Cursuri Customer care
Cursul Frontline Experience este primul din seria de cursuri Oameni – Probleme – Conflicte, dedicate personalului care lucreaza in interfata directa cu Clientii. Modulele sunt personalizate in functie de aria de activitate si au o abordare practica, bazate pe exercitii individuale sau de grup, pe workshopuri si acolo unde este cazul pe jocuri de rol.
Obiectivul cursului Frontline Experience – Customer Care este de a ridica standardele de interactiune primara si de a implica personalul de interfata in crearea unei perceptii extraordinare de la bun inceput. Totul are ca tinta finala loializarea Clientilor si cresterea vanzarilor.
Cursul Frontline Experience abordeaza relationarea cu Oamenii (Clientii) cu accent pe doua linii principale: Interventie personala in oferirea serviciilor de calitate si pe un Ghid de interactiune cu Clientii si se adreseaza tuturor angajatilor interfata si are ca scop principal intelegerea nevoii de a oferi servicii la un standard cat mai inalt si de a oferi Clientilor cea mai buna experienta traita, printr-o atitudine pozitiva, printr-o abordare pro-Client, pro-activa.
Existenta unei politici de Customer Care, inrolarea personalului in astfel de programe este garantul succesului organizational pe termen lung, indiferent de starea mediului economic. Modul in care angajatii inteleg sa ofere cele mai bune servicii Clientilor, modul in care acestia aleg sa se prezinte in fata Clientilor pot face diferenta intre succesul companiei sau esecul acesteia.