tehnici-avansate-vanzari-cursuri-vanzari

Abilitati si Tehnici Avansate Vanzari

Cursuri Vanzari Centype

Modulul Tehnici avansate vanzari din categoria Cursuri Vanzari – este mereu in topul celor mai apreciate cursuri Centype – pastreaza linia practica a modului de prezentare a tehnicilor si tacticilor propuse, asigura un grad ridicat de aplicabilitate si se incheie cu un proiect individual – un plan de actiune care asigura rezultate concrete si imediate.

Companiile depind in mare masura de profesionalismul echipei de vanzari. Daca o organizatie doreste sa atinga performanta are nevoie de o echipa competitiva de vanzari – profesionisti dotati cu Atitudine, Abilitati si Competente avansate, gata sa lupte si sa invinga concurenta.

In plus, de la prima versiune livrata in anul 1997, acest curs de vanzari a fost permanent actualizat la comportamentul in schimbare al Clientilor, a inclus mereu tehnici si tactici noi, aparute in timp, a oferit informatie proaspata si utila.
Analize efectuate pe mai multe echipe de vanzari au dus la urmatoarele concluzii:

  • Echipele de vanzari de top care folosesc tehnici avansate vanzari depasesc targetul propus cu peste 100%
  • Valoarea medie a realizarii bugetului de vanzari este de 76%
  • In toate cazurile s-au intalnit vanzatori, unii cu rezultate remarcabile, care performau doar la 60-70% din capacitate.
  • Valoarea medie a vanzarilor ratate in companiile de top este de 18%, in unele cazuri echivalentul a milioane de euro anual

Obiective*

  • Cat mai multe vanzari
  • Intelegerea tiparelor comportamentale si organizationale si folosirea lor in favoarea noastra
  • Control asupra procesului de vanzare, asupra emotiilor proprii, dar si ale Clientului
  • Intelegerea proceselor de achizitie complexe, a factorilor de decizie si a altor influente si folosirea acestor informatii pentru a castiga vanzari
  • Deprinderea abilitatii de intelegere a Clientului, de obtinere a informatiilor necesare pentru castigarea vanzarii
  • Descoperirea eventualelor greseli strategice si inlocuirea lor cu modele de buna practica
  • Atingerea unui grad de performanta superior

Subiecte* abordate in Modulul Tehnici avansate vanzari

  • Individualitatile mediul economic actual
  • Psihologii si comportamente noi
  • Optimizarea activitatii, orientarea spre obiective si rezultate
  • Organizare strategica si Time management in vanzari
  • Energie si Motivatie
  • Ciclul vanzarii
  • Pasi, Statistici, Obiective intermediare, Asteptari
  • Construirea relatiilor cu Clientii
  • Modele de relationare cu Clientii
  • Factori de decizie
  • Alti factori influentatori
  • Vanzarea prin cuvinte cheie
  • Mesaje trilaterale
  • Construirea unui punct de vedere pertinent
  • Elemente de Negociere sub presiune
  • Vectori Emotionali utili in Tehnici avansate vanzari
  • Vectori Motivationali
  • Campanii de vanzare sinergice

Andy-Grove-Cursuri-Vanzari-CentypeAvem cumva cresterea in gene. Managerii au cresterea in gene, omul de vanzari are cresterea in gene, bineinteles si investitorii o doresc. Oamenii se asteapta ca organizatiile, companiile sa creasca.

Andy Grove

suna acum centypetrimite un email centype

Modulul Tehnici avansate vanzari  se adreseaza echipelor si persoanelor cu experienta in vanzari care doresc sa atinga si sa mentina nivele de performanta ridicate, celor care doresc sa inteleaga mecanismele de influentare si control a procesului de vanzare si achizitie, sa le foloseasca in favoarea lor.

Participantii sunt in general vanzatori care lucreaza in medii complexe, unde decizia de achizitie este una bine structurata, cu factori influentatori puternici sau cu roluri bine determinate, obisnuiti cu procese de vanzare detaliate, unde orice greseala te poate scoate din cursa, indiferent ca este facuta la inceput sau cand mai ai doar un pas pana la semnarea contractului.

centype-warranty-sealCentype-Smart-Work-Certification

Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.

Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.

* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.