Reclamatii si sesizari, Studii de Standarde si calitate

evaluarea-angajatilor-reclamatii-customer-care-centype
  • Identifica probleme repetitive sau punctuale si ofera directii de instruire care sa ajute la rezolvarea acestora
  • Ofera directii de instuire locale, acolo unde e cazul
  • Creste efectul strategic al procesului de instruire

Metodologie

Rapoarte si centralizatoare reclamatii si studii de standarde si calitate

–Asigura informatii punctuale sau pe probleme specifice care pot fi abordate apoi in cursuri, studii de caz si exercitii

Ce obtinem?

Raport cu recomandri de instruire pe trei nivele

–Nevoi operationale imediate
–Nevoi strategice
–Nevoi optionale

TEME SI ARII DE EVALUARE

  • Tehnologia de evaluare si intepretare a respectarii standardelor, a calitatii si a proceselor si procedurilor este dezvoltata de Centype si adaptata la specificul pietei in ideea asigurarii unor date curate si a unor rapoarte utile cu continut aplicabil. Ne cerem scuze, aceasta nu este publicata pe site, aplicarea ei poate fi copiata, dar interpretarea rezultatelor, fara un know how adecvat poate cauza prejudicii organizatiilor si indivizilor evaluati.
  • Pentru detalii va rugam sa sunati la +40749052052 sau sa ne trimiteti un mail la contact@centype.ro

Centype foloseste in procesul de evaluare personal instruit, testat si calificat in tehnologiile folosite. Mai mult de atat, pentru a ne asigura de corectitudinea evaluarilor si exactitatea datelor culese, folosim tehnologii de siguranta cum ar fi, dar nelimitat la: dubla evaluare, reevaluarea maximelor pozitive si negative, evaluare pe paliere orare diferite si, nu in ultimul rand, teste individuale de performanta.

Evaluarile nostre sunt orientate catre obiectivele si indicatorii de performanta organizationali. Majoritatea evaluarilor vin “la pachet” si cu un set de idei, potentiale si modele de imbuntatire a performantei sub forma unui raport de evaluare.

Pentru a obtine informatiile dorite va rugam sa va consultati in prealabil cu reprezentantul Centype despre obiectivul evaluarii, tehnologia folosita si normele morale ce trebuie respectate. [/vc_message]