Cursuri Customer Care

Premium Class Services

In modulele Cursuri Customer Care cream responsabilitate fata de organizatie si fata de Clienti in randul angajatilor care interactioneaza direct cu Clietii. Grija fata de Client, atentia oferita acestuia in timpul contactului cu organizatia, cu oamenii care fac parte din ea, modul in care toate sistemele si procesele se centreaza in jurul sau sunt elemente esentiale in orice program de Customer Care.

Modulele din Cursuri Customer Care prezentate creeaza sau cimenteaza politicile operationale de Customer Care, inrolarea personalului in astfel de programe este garantul succesului organizational pe termen lung, indiferent de starea mediului economic. Modul in care angajatii inteleg sa ofere cele mai bune servicii Clientilor, modul in care acestia aleg sa se prezinte in fata Clientilor pot face diferenta intre succesul companiei sau esecul acesteia.

suna acum centypetrimite un email centype

excelenta-in-servicii-customer-care-centype

Excelenta in Customer care

Modulul Excelenta in servicii are o abordare dinamica, se adreseaza tuturor angajatilor care au contact direct cu Clientii (mai multe detalii aici…)

Customer-Care-Frontline-Experience-Centype

Frontline Experience

Modulul Frontline Experience – Customer Care – are ca tinta finala loializarea Clientilor si cresterea vanzarilor.  (mai multe detalii aici…)

Customer-Care-Probleme-Conflicte-Centype

Probleme Reclamatii Conflicte

Modulul Probleme Reclamatii Conflicte abordeaza relatia cu Clientii in momente dificile, cu accent pe rezolvarea cat mai rapida a problemelor.  (mai multe detalii aici…)

management-customer-care-centype

Management Customer Care

Veti descoperi in modulul Management Customer Care mai multi factori motivationali cu ajutorul carora veti obtine rezultate mai bune alaturi de echipa. (mai multe detalii aici…)

65 de comentarii.