Curs Formarea si Dezvoltarea echipei

Curs Formare si Dezvoltarea Echipei

Cursuri Leadership

Managementul angajatilor s-a schimbat, acum angajatii entry, mid sau top level nu mai sunt motivati de un loc de munca sigur si de lunga durata. Acum oportunitatile de invatare si crestere devin din ce in ce mai importante in alegerea unui loc de munca. Astfel formarea si dezvoltarea echipei devin elemente esentiale.
In aceasta noua paradigma, managementul unei echipe nu presupune doar definirea si pastrarea unei directii. Acum managementul de calitate implica atragerea candidatilor potriviti, atingerea performantei echipei prin maximizarea contributiei acestora si cresterea angajamentului. Formarea echipei si dezvoltarea acesteia ar trebui cordonate de un manager, tinand cont ca oamenii lucreaza cel mai bine cu persoanele care sunt interesate de cresterea lor, pe care le respecta si de la care au ce invata. Toate acesta sunt motive pentru a oferi oportunitati de formare angajatilor. Controlul si implicarea in acest proces iti aduc beneficii suplimentare cum ar fi loialitate, productivitate crescuta si atragrea si retentia angajatilor talentati si ambitiosi.

Managerii care au participat la curs formarea si dezvoltarea echipei au observat urmatoarele beneficii:

  • Cresterea nivelului de satisfactie si de motvatie al angajatilor
  • Eficientizarea mai rapida proceselor care a condus la rezultate financiare mai bune
  • Capacitate de adaptabilitate la tehnologii si metode de lucru noi
  • Putere de inovatie in strategie si in crearea produselor
  • Reducerea fluctuatiilor de personal
  • O imagine mai buna a companiei in randul angajatilor.

Obiective*

  • Deprinderea de abilitati utile in procesul de selectie si angajare de personal
  • Intelegerea parghiilor care asigura atingerea mai rapida a obiectivelor organizationale la noii angajati
  • Deprinderea abilitatilor necesare dezvoltarii permanente a echipei
  • Intelegerea mecanismelor si tehnicilor de atingere a performantei prin formare continua
  • Depinderea de abilitati de identificare si excutie a formarii echipei

Subiecte abordate in Cursul Formarea si Dezvoltarea echipei*

  • Interviul
  • Inductie
  • Misiune, Viziune, Valori, Responsabilizare
  • Ciclul vietii unui angajat in organizatie
  • Plan de cariera
  • De ce dezvoltam
  • Ce sa dezvoltam
  • Cum dezvoltam
  • Identificarea nevoilor de dezvoltare individuala
  • Identificarea nevoilor de dezvoltare ale echipei

Gary_David_Goldberg_CentypeO echipa buna este ca un spectacol bun, devine functionala atunci cand indivizi, luati separati, creaza impreuna o entitate, o actiune, un spectacol care este cu mult superior fiecaruia luat individual.

Gary David Goldberg

 

suna acum centypetrimite un email centype

Cursul Formarea si Dezvoltarea echipei se adreseaza oricaror angajati care detin functii de conducere si supervizare: sefi de echipa, supervizori, team-leaderi, directori de departamente, executivi sau top management pentru ai sprijini pe acestia in efortul de a atinge obiectivele individuale sau ale echipei, de a incadra aceste obiective in strategia organizationala, de a atinge performanta si de a produce rezultate: mai repede, mai usor, mai bine.

Cursul este util si managerilor de proiecte care lucreaza cu propria echipa sau cu echipe interdepartamentele, cu subordonati directi sau cu colegi care nu li se subordoneaza pe scara ierarhica.

centype-warranty-sealCentype-Smart-Work-Certification

Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.

Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.

* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.

Meniu