Evaluarea nevoilor de instruire (training assessment)

  1. Prima pagină
  2. Evaluarea nevoilor de instruire (training assessment)

Evaluarea nevoilor de instruire (training assessment)

evaluarea-nevoilor-de-instruire-trainign assement-centype

LEGITIMITATE | UTILITATE | STRATEGIE

Evaluarea nevoilor de instruire (training assessment) – serveste ca o unealta utila in determinarea nevoilor de training, cat si in ajustarea actiunilor si proceselor ulterioare cu obiectiv clar de a obtine maximum de rezultat cu minim de efort si investitii.

Un astfel de studiu adreseaza, intr-o maniera extinsa, atat nevoile de instruire individuale cat si cele strategice si poate face o aliniere utila a acestora, astfel procesul de instruire devine unul natural si se asigura un grad de implicare la toate nivelele: management, executie, participare.

Odata identificate nevoile de training, se vor forma si criteriile de evaluare si masurare a succesului intregului proces.

De ce apeleaza Clientii si partenerii nostri la Evaluarea nevoilor de instruire (training assesment)?

Ileana P. CEO – Companie distributie regionala

Investim permanent in oamenii nostri, ne dorim ca acestia sa performeze. In ultima perioada, datorita inflatiei de traineri, metode de instruire si tematici, ne-a fost din ce in ce mai dificil sa alegem corect trainingurile, sa avem o unealta care sa masoare influenta acestora in organizatie. Abordarea Centype – sistemul complex si complet de evaluare ne-a ajutat sa luam decizii cat mai corecte, cat mai apropiate de realitate. Pe scurt, asa cum ne-au promis de la bun inceput, am obtinut maxim de rezultate cu minim de efort.

Robert B. Director general companie IT

La noi in organizatie este diferit, responsabilitatea asupra performantei, a proceselor de lucru dar si efortul (financiar) este egal impartit intre organizatie si angajat. Procesul de evaluare propus Centype ne-a permis o abordare complexa a instruirii – atat strategic cat si punctual, individual. In acelasi timp si programul nostru de instruire avea nevoie de o evaluare, de aceea am investit intr-o solutie completa. Rezultatul? Primul program de instruire util dupa multi ani, foarte nisat si cu un efort financiar sensibil mai mic.

Arii si surse de informatie pentru evaluarea nevoilor de instruire (training assessment)

acceseaza fiecare zona pentru a afla detalii despre Metodologie, modele de chestionare si rezultate.

evaluarea-angajatilor-managerii-directi-centype

Evaluarea angajatilor facuta de managerii directi

  • Aduce legitimitate efortului de instruire organizational
  • Orienteaza procesul de instruire spre nevoile de performanta masurate si observate la fiecare nivel
  • Creeaza angajament in randul managerilor, de aici si implicare in proces
evaluarea-angajatilor-autoevaluare-centype

Autoevaluare angajati

  • Creste gradul de implicare si participare individuala pe teme si subiecte validate
  • Identifica eventuale diferente de perceptie si perspectiva
  • Orienteaza procesul de instruire spre performanata individuala
evaluarea-angajatilor-reclamatii-customer-care-centype

Reclamatii si sesizari, Studii de Standarde si calitate

  • Identifica probleme repetitive sau punctuale si ofera directii de instruire care sa ajute la rezolvarea acestora
  • Ofera directii de instruire locale, acolo unde e cazul
  • Creste efectul strategic al procesului de instruire
evaluarea-angajatilor-studii-360-centype

Evaluari 360 ale executivilor si supervizorilor

  • Extinde procesul de ajutare a nevoilor de training pe vertical
  • Identifica eventuale diferente de perceptie si perspectiva

Obiective in evaluarea nevoilor de instruire (training assessment)

Strategice

  • Obtinerea de rezultate maxime cu efort financiar si uman minim
  • Orientarea intregului proces spre performanta prin construirea bazei elaborarii unui program de instruire cat mai apropiat de nevoile organizationale, plecand de la nevoile legitime exprimate de managerii de echipe
  • Motivare si responsabilizare, eliminarea perceptiei de supraincarcare cu training
  • Cresterea gradului de implicare, inrolare si participare la sesiunile de training

Operationale

  • Un proces simplu si eficient de colectare a nevoilor de instruire, scurtarea cu 2-3 luni a perioadei de identificare a nevoilor de instruire
  • Idetinficarea nevoilor concrete de instruire si a subiectelor ce vor fi abordate
  • Programe eficiente si aplicabile prin ajustarea programului de instruire cat mai aproape de nevoile reale
  • Crearea de modele de lucru si metode practice de imbunatatire a performantei inspirate din nevoile companiei
  • Alinierea programului de instruire la abordarea strategica

Centype foloseste in procesul de evaluare personal instruit, testat si calificat in tehnologiile folosite. Mai mult de atat, pentru a ne asigura de corectitudinea evaluarilor si exactitatea datelor culese, folosim tehnologii de siguranta cum ar fi, dar nelimitat la: dubla evaluare, reevaluarea maximelor pozitive si negative, evaluare pe paliere orare diferite si, nu in ultimul rand, teste individuale de performanta.

Evaluarile nostre sunt orientate catre obiectivele si indicatorii de performanta organizationali. Majoritatea evaluarilor vin “la pachet” si cu un set de idei, potentiale si modele de imbuntatire a performantei sub forma unui raport de evaluare.

Pentru a obtine informatiile dorite va rugam sa va consultati in prealabil cu reprezentantul Centype despre obiectivul evaluarii, tehnologia folosita si normele morale ce trebuie respectate.

Meniu