Curs Prioritizare si Abordare Strategica

Curs Prioritizare si Abordare strategica

Cursuri Leadership

Schimbarea si viteza sunt noile caracteristici ale mediului de afaceri la nivel global. Pentru a naviga cu usurinta in acest mediu ai nevoie de management excelent, organizare strategica si prioritizare optima la nivelul fiecarui departament.
Leaderii care se axeaza pe rezultate si pe dezvoltare au nevoie de echipe care pot lucra autonom si focusat. In acest sens prioritizarea volumului de munca te ajuta sa te incadrezi in timpul de executie, iar abordarea strategica la nivel de echipa ofera o viziune de ansamblu comuna pentru care lucreaza si o intelegere a locului lor in proiect care le ofera un nivel de concentrare optim si motiatie. Ca leader ai intotdeauna foarte multe lucruri de facut, la fel au si angajatii tai si aici intervine puterea de a organiza si prioritiza lucrul.

Optimizarea procesului de prioritizare si organizare al muncii in echipa a condus la rezultatele urmatoare:

  • Calitate generala a muncii a crescut simtitor
  • Ceea ce era cu adevarat important si urgent a fost facut mult mai repede
  • A creat mai multa unitatate in echipe si mai multa satisfactie datorita viziunii comune
  • A scazut foarte mult timpul pentru retusuri si pentru refacerea muncii din cauza calitatii proaste
  • Au fost capitalizate eficient resursele organizatiei fiind directionate spre prioritatile principale
  • Leaderii au avut o baza pentru a masura efectiv stadiul proiectului si pentru a putea implementa optimizarile necesare

Obiective*

  • Deprinderea abilitatilor necesare managementului timpului efectiv in lucrul cu echipe
  • Deprinderea abilitatilor necesare interventiei in timpul de lucru in echipe

Subiecte abordate in Curs Prioritizare si Abordare strategica*

  • Eat that frog
  • Schema Eisenhower
  • Schema ABCDE
  • Metoda STOP
  • Pareto – 80/20
  • Tehnci de normare

Tony_Blair_CentypeUn lider care alege prioritatile nu este arogant. Un lider care nu le poate alege este iresponsabil.

Tony Blair

suna acum centypetrimite un email centype

Cursul Prioritizare si Abordare strategica se adreseaza oricaror angajati care detin functii de conducere si supervizare: sefi de echipa, supervizori, team-leaderi, directori de departamente, executivi sau top management pentru ai sprijini pe acestia in efortul de a atinge obiectivele individuale sau ale echipei, de a incadra aceste obiective in strategia organizationala, de a atinge performanta si de a produce rezultate: mai repede, mai usor, mai bine.

Cursul este util si managerilor de proiecte care lucreaza cu propria echipa sau cu echipe interdepartamentele, cu subordonati directi sau cu colegi care nu li se subordoneaza pe scara ierarhica.

centype-warranty-sealCentype-Smart-Work-Certification

Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.

Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.

* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.