Presiunea in mendiul de afaceri creste exponential de la an la an si companiile sunt nevoite sa devina din ce in ce mai eficiente, sa fie orientate spre performanta ca strategie de business si sa faca mai mult cu mai putin pentru a ramane competitivi.
Productivitatea si profitul sunt esentiale pentru orice afacere. In mediul de afaceri actual verificarea si optimizare progesului si al obiectivelor afacerii se face prin monitorizarea performantei strategice la nivel de business.
Echipele sunt in cele mai multe cazuri forta care propulseaza o afacere, deoarece rezultatele cele mai bune ies atunci cand se lucreaza impreuna in mod eficient. Este evindent atunci ca performanta individuala si de grup a personalului devine din ce in ce mai importanta. Folosind sisteme de monitorizare a performantei la nivel de echipa te poti asigura ca angajatii tai isi folosesc la maxim abilitatile pentru a rezolva sarcinile eficient si la nivelul asteptarilor tale.
Orientarea spre performanta a liderilor a adus beneficii la nivel de business:
- Profit mai mare prin concentrarea pe rezultatele cheie de afaceri
- Cresterea angajamentului prin imbunatatirea definirii rolurilor si a concentrarii
- Responsabilizarea angajatilor prin implicarea lor in proces
- Incurajarea unui management mai bun al angajatilor prin feedback periodic asuprea performantelor
- Ajuta la documentarea performantei individuale si de grup
- Se creaza obiceiul de a pune accent pe dezvoltarea aptitudinilor
Obiective*
- Deprinderea abilitatilor necesare managementului pe obiective
- Intelegerea mecanismelor de lucru pe obiective care asigura concentrarea pe obiectivele organizationale de performanta si atingerea acestora mai rapid si mai eficient
- Deprinderea abilitatilor de ajustare a deciziilor in functie de elemente care pot influenta negativ atingerea performantelor
Subiecte abordate in Curs Orientare spre Performanta*
- Manager – Roluri, Abilitati si Competente
- Obiective organizationale versus obiective individuale, Obiective SMART, Obiective sezoniere, Obiective defalcate
- Management pe obiective
- Schema de evaluare operationala a personalului
- Alte sisteme de evalure (PI, HPI, CPI)
- Ciclul managementului performantei, Resursele suport de invatare dintr-o organizatie
Cursul Orientare spre Performanta se adreseaza oricaror angajati care detin functii de conducere si supervizare: sefi de echipa, supervizori, team-leaderi, directori de departamente, executivi sau top management pentru ai sprijini pe acestia in efortul de a atinge obiectivele individuale sau ale echipei, de a incadra aceste obiective in strategia organizationala, de a atinge performanta si de a produce rezultate: mai repede, mai usor, mai bine.
Cursul este util si managerilor de proiecte care lucreaza cu propria echipa sau cu echipe interdepartamentele, cu subordonati directi sau cu colegi care nu li se subordoneaza pe scara ierarhica.
Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.
Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.
* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.