Curs comunicare manageriala - Abilitati de prezentare

Curs Comunicare manageriala si Abilitati de prezentare

Cursuri Leadership

Factorii decizionali si managerii unei companii sunt cei care dau tonul si pot crea o viziune comuna asupra companiei, folosindu-se de abilitati de prezentare pentru a induce aceasta viziune fie in interiorul organizatiei, fie in exterior. Toti cei implicati in activitatea unei companii, de la angajati la parteneri sau clienti, au nevoie de un leader care sa le comunice eficient si pe intelesul lor viziunea si strategia organizatiei. Leadershipul implica abilitatea de a putea adopta stilul de comunicare al auditoriului. Aptitudinile de comunicare sunt un aspect important in cv-ul oricarui manager.
Leaderii care castiga increderea sunt cei care comunica deschis si des si cel mai important au o strategie si un management de comunicare clare. Cei mai buni comunicatori isi asuma un angajament de a comunica si de a crea programe de comunicare formale si informale pentru a-si evalua performanta si abilitatile de prezentare.
Dupa terminarea acestui curs am observat imbunatatiri in urmatoarele domenii:

  • Comunicarea ideilor incepe sa capete putere si intentie.
  • Leaderul inspira si conduce oamenii sa creeze o viziune si o cultura organizationala pentru a atinge mai usor obiectivele.
  • Comunicarea devine un liant organizational, construind legaturi puternice intre management si angajati si intelegere mai mare interdepartamentala.
  • Conflictele sunt transformate in idei constructive datorita increderii crescute in puterea de colaborare
  • Construirea increderii in organizatie si crearea unui mediu deschis si productiv pentru colaborare

Obiective*

  • Deprinderea abilitatilor utile in comunicarea in sedinte, prezentari de obiective si meetinguri interne sau externe
  • Eficientizarea comunicarii
  • Intelegerea mecanismelor utile in comunicarea clara si persuasiva

Subiecte abordate in Curs Comunicare manageriala si abilitati de prezentare*

  • De ce trebuie sa comunicam
  • Pregatirea pentru prezentare: pregatirea personala, pregatirea mediului, ancore
  • 6 Thinking hats – modele comportamentale
  • Procese si tipologii de comunicare
  • Feedback
  • Tehnici de influentare
  • Scurta introducere in Powerpoint
  • Sedinte si informari
  • Stabilirea continutului
  • Comportamente si tipologii de interactiune
  • Influentarea deciziei

dale-carnegie-abilitati-prezentare-centypePentru fiecare prezentare vei avea mereu trei versiuni: versiunea pe care ai repetat-o, versiunea pe care ai prezentat-o si versiunea pe care ti-ai fi dorit sa o prezinti!

Dale Carnegie

suna acum centypetrimite un email centype

Cursul Comunicare manageriala si abilitati de prezentare se adreseaza oricaror angajati care detin functii de conducere si supervizare: sefi de echipa, supervizori, team-leaderi, directori de departamente, executivi sau top management pentru ai sprijini pe acestia in efortul de a atinge obiectivele individuale sau ale echipei, de a incadra aceste obiective in strategia organizationala, de a atinge performanta si de a produce rezultate: mai repede, mai usor, mai bine.

Cursul este util si managerilor de proiecte care lucreaza cu propria echipa sau cu echipe interdepartamentele, cu subordonati directi sau cu colegi care nu li se subordoneaza pe scara ierarhica.

centype-warranty-sealCentype-Smart-Work-Certification

Folosind modelele oferite de David Kolb, adoptate la scara larga in institutiile de instruire continua pentru adulti, Centype isi bazeaza programele de instruire pe zona experentiala a invatarii: exercitii individuale si de grup, workshopuri, workshopuri comparative, role play-uri, toate acestea ridicand gradul de absortie a informatiei, tehnicilor si uneltelor livrate cu peste 300%. Practic, per ansamblu, cursurile si seminariile Centype au o medie de 75% exercitii si modele practice, ceea ce le face usor aplicabile in activitatea de zi cu zi.

Mai mult, pentru ca modelele prezentate la curs sunt create pe baze reale de catre participanti si au, intr-un procent foarte mare, amprenta acestora, sunt mai usor acceptate si puse in practica mai repede, cu mai putin efort.

* Obiectivele si Subiectele de curs propuse sunt gandite pentru a oferi cea mai fructuoasa experienta la curs. Chiar si asa, stilul de lucru, politicile interne si obiectivele imediate pot diferi de la organizatie la organizatie, de la la grupa la grupa, de aceea oferta finala poate suferi modificari agreate impreuna, personalizari, toate gandite a atinge succesul maxim.