![](https://www.centype.ro/wp-content/uploads/2014/05/calea-spre-performanta-centype-cursuri-soft-skills.jpg)
CENTYPE iti propune o oferta excelenta pentru a iti ridica vanzarile si a iti proteja portofoliul de Clienti, cea mai bune oferta de cursuri de customer care, un mix actual bazat pe informatii compleze si adaptat la situatia actuala a pieteti, totul intr-o forma practica, usor de inteles si aplicat!
Si nu uita discountul de 33%!
Oferta valabila in perioada Martie – Aprilie 2017
Excelenta in Customer care
Participantii la Cursul Excelenta in Customer care vor primi informatii care sa ii ajute sa se pozitioneze corect in relatia cu Clientii, sa inteleaga importanta strategica a excelentei in servici, vor dobandi Abilitati si Competente esentiale care sa ii ajute in activitatea de zi cu zi, in plus vor castiga energie si motivatie!
Loializarea Clientilor
Obiectivul cursului Frontline Experience – Loializarea Clientilor este de a ridica standardele de interactiune primara si de a implica personalul de interfata in crearea unei perceptii extraordinare de la bun inceput. Totul are ca tinta finala loializarea Clientilor si cresterea vanzarilor.
Probleme, Reclamatii, Conflicte
Cursul Probleme Reclamatii Conflicte abordeaza relationarea cu Clientii in momente dificile, atunci cand au aparut probleme si reclamatii sau daca acestea nu se pot rezolva, cand au aparut conflicte.
Tehnicile si metodele de lucru prezentate sunt expuse gradual, in functie de cum poate escalada o situatie neplacuta si sunt foarte utile in rezolvarea cazurilor dificile care pot aduce prejudicii de imagine organizatiei.