Resurse si informatii utile

1-NDixXKfsi9bIBP-cPsE99g
sursa – Life Tips

Traim, de multe ori, alert si ne simtim coplesiti de sentimentul ca timpul nu ne mai ajunge. Pare ca alergam, cand, de fapt, suntem tintuiti de cate un scaun 8 ore, sau chiar mai multe, in fiecare zi. Totul in jurul nostru se desfasoara pe „repede inainte”, iar dorinta noastra, de a fi omniprezenti si de a „rezolva” toate problemele, ne accentueaza senzatia de lipsa de timp.

Este si motivul pentru care avem numerosi participanti la curs time management, oameni care vor sa stie ce si cum ar trebui sa faca pentru a-si organiza timpul mai bine, pentru a identifica factorii perturbatori, pentru a sti cum sa planifice si cum sa delege. Sunt aspecte asupra carora foarte multa lume are impresia ca detine controlul, insa chiar timpul este cel care le dovedeste ca se inseala.

Vorbind despre time management si prioritizarea actiunilor noastre, iata cateva argumente pentru care am putea sa nu raspundem apelurilor telefonice si sa preferam comunicarea prin e-mail:

  • pentru ca exact in momentul apelului, suntem ocupati
  • pentru ca agenda pe care trebuie sa o verificam, ca sa putem confirma intalnirea cu apelantul, se afla tot in telefon
  • pentru ca o convorbire telefonica nu reprezinta o dovada a unei decizii luate impreuna cu cel cu care am vorbit
  • pentru ca s-ar putea sa nu avem o comunicare/legatura foarte buna
  • pentru ca a repeta la telefon aceleasi discursuri/argumente ne costa timp
  • pentru ca a raspunde inseamna sa ne pozitionam singuri intr-o conjunctura ciudata
  • pentru ca memoria noastra ne poate juca feste

Fiecare dintre aceste puncte este explicat pe larg de catre Adrien Joly, in Life Tips, aici.

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.