Am fost intrebati cine si de ce ar trebui sa participe la Cursul Comunicarea cu Clienti dificili sau rau platnici.
Fie ca sunteti antreprenor, freelancer, patron sau angajat, gasiti raspunsul mai jos.
Daca raspunsul tau la una din intrebarile de mai jos este DA atunci ai motive suficiente sa participi la acest curs.
Daca raspunsul tau la mai multe din intrebarile de mai jos este DA, atunci chiar trebuie sa participi la acest curs!
- Lucrezi in Sales, Achizitii, Banking sau esti in situatia de a Negocia frecvent?
- Ti se intampla uneori sau frecvent ca plata facturilor tale sa intarzie minim 10 zile?
- Activezi intr-un business unde costul banilor este important?
- Ti se spune uneori sau frecvent ca muncesti degeaba daca nu incasezi la timp?
- Ai inteles care este costul banilor?
- Businessul tau sufera din cauza incasarilor tarzii, desi tu faci o treaba excelenta si ai preturi bune?
- Era sa fii dat afara pentru ca ai intarzieri mari pe facturile emise?
- Nu ti-ai mai luat bonusul de foarte multa vreme desi vinzi foarte bine, dar incasezi extrem de slab?
- Vrei sa preiei controlul relationarii cu Clientii?
- Ti-ar fi util sa iti poti face un forcast al incasarilor dar nu il poti transpune in realitate?
Agenda Cursului Comunicare cu Clienti dificli si rau platnici
Modele decizionale
- Introducere in inteligenta emotionala
- Comunicarea
- Structura creierului uman
- Deturnarea Emotionala
- Ataca sau fugi
- Educarea emotiilor personale
Meta Programe
Filtre ale perceptiei
Cum decidem ceea ce facem
Modele, tipare si influentarea deciziei
Vectorii Motivationali si Emotionali
Studiu Richmond
Autoevaluare
Vectorii Emotionali
Tehnici de Influentare telefonica a interlocutorului in vederea recuperarii creantelor
Tehnica RANK
Tehnica SPIN
Tehnici aplicate de lucru
- Comunicarea B2C versus comunicare B2B
- Schema lucru si follow up
- Pregatirea
- Scripturi de comunicare
- Tehnica de comunicare CABA
- Comunicarea telefonica a recuperatorilor cu clientii
- Declaratia de autoritate
- Responsabilizarea
- Ajustarea
- Evaluarea si stabilirea raportului creat in convorbiri telefonice
- Actiune si Influentare
- Angajamentul
- Negocierea planului de recuperare
- Stabilirea celor mai eficace proceduri (stabilirea pasilor de urmat in discutia telefonica pentru a obtine cele mai bune rezultate cu clientii datornici)
- Incheierea
9 Factori care influenteaza deciziile
Cursul dureaza 2 zile, iar pretul este de:
- 1 persoana – 1460 RON
- 2-4 persoane – 1250 RON
- 5 sau mai multe – va rugam sa contactati un consultant pentru a obtine cel mai bun pret
Pentru inscriere folositi formularul de mai jos sau contactati un consultant CENTPE!
Formular de inscriere
Trimiterea detaliilor de inscriere nu va asigura automat participarea la curs, inscrierea la curs se face dupa principiul primul venit, primul servit si este conditionata de plata taxei de participare.
Eroare: Nu am găsit formularul de contact.
Citeste mai multe detalii despre Cursul Comunicarea cu Clienti dificili si rau platnici
Luam decizii emotionale, folosim logica si ratiunea pentru a le justifica.
Procesele de comunicare s-au modificat fundamental in ultimii ani, au aparut reguli si structuri noi, negociatorii sunt din ce in ce mai pregatiti. Este esential pentru orice echipa sa poata stapani atat procesele si tehnicile clasice de comunicare cat si noile tehnici de comunicare persuasiva si de influentare a interlocutorilot.
Influentare si comunicare avansata in business este solutia propusa de pentru a intelege mecanismele de formare si influentare a deciziilor, proiectate pe procesul de comunicare, apeland la elemente de Inteligenta Emotionala, Behavior-ism, NLP si Nonverbal, toate transpuse in termeni accesibili, bazata pe exercitii inspirate din studii si cazuistica reala.
Participantii vor intelege legatura dintre emotii si chimia corpului uman, perceptiile personale si efectul asupra deciziilor pe care le luam, atat pe plan personal cat si pe plan profesional, intr-o structura cu o abordare interesanta: ce transmiti, cum esti perceput de Client, ce observi, cum percepi tu Clientul.
Va propunem un model de raportare si comunicare complex, subiecte abordate la un nivel foarte detaliat.
Temele principale abordate in Cursul Comunicare cu Clienti dificili si rau platinici
- Elemente care influenteaza direct deciziile – poti observa atat la tine cat si la ceilalti anumite tipare, anumite reactii, ele iti pot spune mai multe despre interlocutorul din fata ta.
- Cum putem controla si cum putem educa elementele care ne influenteaza direct decizia – observarea si identificarea anumitor tipare comportamentele si introducerea de tipare compartamentale noi, prin tehnicile recomandate la curs, ne pot pune intr-o legatura puternica, subliminala cu partenerul de conversatie. Chiar daca necesita exercitiu si un spirit de observatie ager, ele ne ofera rezultate imediate.
- Filtre care ne directioneaza decizia – intelegerea lor ne poate ajuta sa ajustam comunicarea cu interlocutorul, in asa fel incat aceasta sa se produca cat mai direct, iar mesajele transmise sa fie cat mai corecte.
Care sunt cele mai frecvente plangeri in comunicare:
Interlocutorii care nu se incadreaza in standardele de luare a deciziei
Lipsa de control asupra deciziei din procesul de comunicare
Lipsa de siguranta in relationarea cu Clientii
Lipsa unui sistem corect definit de relationare
Ce spun participanții la Cursul comunicarea cu Clienti dificili sau rau platnici
Am constientizat o multime de lucruri care se intampla in spatele procesului de comunicare efectiv, de cum se pozitioneaza Clientii mei in proces si mai ales de ce. Informatia este intr-adevar complexa, sper sa pot folosi cat mai multe modele si tehnici prezentate.
Alin M. – Vanzator senior B2BEste o abodare foarte interesanta: la inceput ai impresia ca e un curs care contrazice toate celelale cursuri de comunicare; pe parcurs, insa, realizezi ca in imaginea ta despre procesul de comunicare exista de fapt multe piese lipsa.
Daniela B. – Manager de vanzari
Trainer si facilitator al cursului Comunicare cu Clienti dificili si rau platnici
- Autor de articole, cursuri si seminarii de dezvoltare personala si profesionala, trainer certificat local si international
- Specialist recunoscut in zona de vanzari, pasionat de orice model de buna practica, tehnica de lucru sau tehnologie ce poate ajuta oamenii de vanzari sa fie mai performanti
- Pasionat de tehnologie avansata, experienta bogata in implementarea de infrastructuri IT, CRM si ERP.
- Promotor al utilizarii cloudului, early adopter.
- Certificat in Customer care, a lucrat alaturi de personaje recunoscute international in domeniu.
- Dezvoltator de programe specifice, nisate
– Programului national de relansare a vanzarilor auto (2009)
– Programului national de crestere a vanzarilor in Retail (2009-2010)
– Mystery Shopping – Programul de evaluare a servirii clientilor ce are la baza vanzarea experentiala pe paliere si vectori emotionali modulari
– Telesales aplicat (2012)
– “On Stage” – un proiect unic de vanzare experentiala (2014)
Studii si certificari
- Universitatea „Titu Maiorescu” – Licentiat in drept, 1994 – 1999
- A.P.S. – U.K. – Trainer certificat, Customer care, Team skills, 2008
- A.N.C. (CNFPA) – Ministerul muncii – Trainer certificat, 2004 – Certificare trainer vanzari
- Exact Software – Delft, The Netherlands – Integrated ERP Systems – 1997
- Ecole Superieur de Marseille – Management, 1995