
Suntem invadati zilnic, in fiecare colt al vietii noastre, de stiri, comunicate, reclame, pe absolut toate canalele de media. Majoritatea am devenit dependenti si urmarim, comentam, analizam totul, de la oameni la faptele lor, de la branduri la campaniile lor de marketing, de la statistici la ultimile descoperiri. De aceea, marketingul de astazi nu se mai bazeaza neaparat pe continut, ci pune foarte mare accent pe „cand” si „cum”, astfel incat sa minimalizeze la maxim, daca putem spune asa, riscul ca informatia sa se piarda pe o piata atat de saturata.
Exista insa si oameni de business care abordeaza tehnici avansate de vanzari sau marketing, care incearca sa ajunga la clienti si altfel, fara a se folosi de like-uri, share-uri sau tweets.
Pentru acestia, si nu numai, iata cateva idei care ii pot ajuta:
- apelati la „programe ambasador”
- participati la targuri si expozitii
- folositi-va de blogguri
- oferiti-va articolele gratuit
- vorbiti in fata oamenilor
Jessica Ekstrom explica mai pe larg fiecare dintre aceste idei, in articolul ei publicat pe Entrepreneur, aici.
Catalog Cursuri si Seminarii
Ne gasiti si pe Facebook
Categorii
- Business News Centype (300)
- Evenimente (5)
- Imagini si Citate (1)
- Interviu (8)
- Media & PR (11)
- Oferta Job saloane (3)
- Oferte (8)
- Oferte Job (6)
- Resurse (309)
- Social Marketing (4)
- TED (1)
- Uncategorized (2)
Articole recente
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |