In condiitile in care in fiecare zi se infiinteaza societati noi, iar oamenii doresc sa-si conduca propriul business si sa obtina performanta, este foarte important sa stii ce presupune acest lucru din toate punctele de vedere, si nu doar privind din perspectiva financiara.
Cand esti antreprenor, automat esti si lider. De aceea, este foarte important sa te cunosti, sa stii ce calitati dar si defecte ai, sa afli ce iti lipseste si ce poti schimba la tine, astfel incat sa devii un bun lider pentru echipa ta. Sunt aspecte pe care noi punem accent la cursuri leadership. Una dintre calitatile unui bun lider este empatia, care, contrar convingerilor multora, nu este deloc acelasi lucru cu simpatia.
Empatia, caci despre ea vorbim, este, de asemenea, foarte importanta si in relatia cu clientii. Iata 6 lucruri pe care le poti face pentru a deveni mai empatic in relatia ta cu acestia:
- vorbeste cu oamenii
- asculta
- dezvolta-ti abilitatile de comunicare
- impartaseste-ti experientele avute
- fa din oameni o prioritate
- ofera satisfactie clientilor tai
Intreg articolul scris de Danny Wong in Entrepreneur, aici.
Catalog Cursuri si Seminarii
Ne gasiti si pe Facebook
Categorii
- Business News Centype (300)
- Evenimente (5)
- Imagini si Citate (1)
- Interviu (8)
- Media & PR (11)
- Oferta Job saloane (3)
- Oferte (8)
- Oferte Job (6)
- Resurse (309)
- Social Marketing (4)
- TED (1)
- Uncategorized (2)
Articole recente
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |