Resurse si informatii utile

Solutii simple care te pot ajuta in relatia cu clientii tai

Image credit: Shutterstock

sursa – Shutterstock

Un studiu efectuat de Talent Smart, care a testat inteligenta emotioanala (EQ) pe mai mult de un milion de oameni, a aratat cat de importanta este constientizarea sociala.

În ultima perioadă, tot mai mulți participanți la cursuri vanzari ne sesizeaza faptul ca procesul de achiziție devine din ce în ce mai greu, pentru ca implica foarte mulți oameni și li se pare dificil să mențina o relație bună cu toți. Una din soluții ar fi sa îi complimentezi. Cum să o faci fără să sune fals sau fortat? Ce cuvinte sau fraze sa eviti? Iată cateva sfaturi mai jos:

  • Inlocuieste „Aratati obosit!” cu „Este totul in ordine?”
  • Spune „Aratati fantastic!” si nu „Wow! Ce mult ati slabit!”
  • Nu intra in detalii! Spune „Aratati foarte bine!” si nu „Aratati foarte bine pentru varsta dv!”
  • Daca vrei sa repeti ceva, fa-o, dar cu alte cuvinte. Nu mai folosi propozitia „Asa cum v-am spus mai devreme”.
  • Arata ca iti pasa! Evita sa folosesti sintagme de genul „Treaba dv!” sau „Faceti cum doriti!”

Intreg articolul scris de Travis Bradberry, poate fi gasit pe site-ul Entrepreneur, aici.

,

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu