sursa – paginademedia.ro
Asteptat cu interes, topul 100 al brandurilor romanesti a confirmat tendintele indentificate in anii precedenti, continuandu-se trendul ascendent al categoriei de alimente şi produselor de igienă, majoritatea mărcilor din top 10 fiind din aceste categorii.
Topul a vizat măsurarea “puterii” mărcilor româneşti prin prisma investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori si nu neaparat pe baza indicilor de vanzari.
Performanţa mărcilor româneşti a fost măsurată pe urmatoarele baze:
- investiţia de afectivitate în marcă
- puterea mărcii
- gradul de utilizare
- notorietatea ei.
Anul acesta în fruntea clasamentului a urcat Dero, detronand Borsec-ul dupa o perioada de suprematie de 5 ani a celui din urma.
Intregul top, precum si alte informatii despre succesul „made in Romania” puteti citi pe paginademedia.ro
Catalog Cursuri si Seminarii
Ne gasiti si pe Facebook
Categorii
- Business News Centype (302)
- Evenimente (6)
- Interviu (8)
- Media & PR (12)
- Oferta Job HORECA (2)
- Oferta Job IT (1)
- Oferta Job Marketing & PR (3)
- Oferta Job saloane (4)
- Oferte (8)
- Oferte Job (12)
- Resurse (310)
- Social Marketing (4)
- TED (1)
- Uncategorized (1)
Articole recente
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |