Resurse si informatii utile

paginademedia.ro

sursa – paginademedia.ro

Asteptat cu interes, topul 100 al brandurilor romanesti a confirmat tendintele indentificate in anii precedenti, continuandu-se trendul ascendent al categoriei de alimente şi produselor de igienă, majoritatea mărcilor din top 10 fiind din aceste categorii.

Topul a vizat măsurarea “puterii” mărcilor româneşti prin prisma investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori si nu neaparat pe baza indicilor de vanzari.

Performanţa mărcilor româneşti a fost măsurată pe urmatoarele baze:

  • investiţia de afectivitate în marcă
  • puterea mărcii
  • gradul de utilizare
  • notorietatea ei.

Anul acesta în fruntea clasamentului a urcat Dero, detronand Borsec-ul dupa o perioada de suprematie de 5 ani a celui din urma.

Intregul top, precum si alte informatii despre succesul „made in Romania” puteti citi pe paginademedia.ro

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.