Resurse si informatii utile

Aveti sentimentul ca intalnirile dv. de afaceri sunt interminabile? Iata 4 sfaturi pentru a le manageria corect.

sursa - Entrepreneur

sursa – Entrepreneur

Analiza rezultatelor, raportari ale situatiilor financiare, conferinte sau simple intalniri cu potentiali colaboratori, ne ocupa timp. Din pacate, daca aceste intalniri nu sunt organizate si conduse cu profesionalism, la sfarsitul lor, participantii le pot caracteriza ca fiind de nedescris, interminabile, de groaza si altele in acelasi sens, lasand in urma sentimente de frustrare, dezamagire, oboseala.

Un management corespunzator, ar trebui sa organizeze si sa conduca astfel de intalniri asa incat sa se asigure ca toti participantii pleaca de la meeting plini de energie si de angajament.

Exista solutii. Iata 4 dintre acestea, care va pot ajuta sa transformati intalnirile de afaceri:

  • scopul intalnirii trebuie sa fie unul foarte clar si explicit
  • sinceritatea este un element de baza intr-o intalnire de afaceri, prin urmare puneti pe tapet toate aspectele, chiar daca sunt incomode
  • implicarea totala a participantilor in rezolvarea problemelor
  • obligativitatea asumarii de angajamente – individuale sau de grup – cu stabilirea de sarcini concrete

Urmati aceste sfaturi, care nu sunt numai despre productivitate si time design, ci si despre sentimentul lucrului bine facut.

Intreg articolul din Entrepreneur, Josh Leibner, aici.

 

,

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu