Abordam numeroase si diferite aspecte la cursuri vanzari, dezbatand tehnici esentiale sau tehnici avansate vanzari. Cum am putea, insa, aborda acest subiect, fara a vorbi despre cea mai puternica unealta de vanzari, si anume „prezentarea produsului”.
Prezentarea produsului in sine este atat de importanta si de puternica, incat poate reprezenta motivul realizarii unei vanzari, sau, dimpotriva, te poate transforma pe tine, sau compania pe care o reprezinti, instantaneu, in „persoana-non-grata”.
Daca iti doresti sa cresti substantial volumul de vanzari, ai la dispozitie 6 reguli simple pe care sa le respecti in prezentarea produsului:
- Nu explica! Demonstreaza!
- Nu te complica!
- Da viata prezentarii!
- Repeta, repeta, repeta!
- Fii pregatit cu un plan de rezerva!
- Incheie prezentarea cu un plan de actiune.
Urmareste cateva exemple concrete, care iti arata ce sa faci si ce nu este bine sa faci in timpul unei prezentari, in articolul scris de Geoffrey James pentru Inc.com, aici.
Catalog Cursuri si Seminarii
Ne gasiti si pe Facebook
Categorii
- Business News Centype (300)
- Evenimente (5)
- Interviu (8)
- Media & PR (11)
- Oferta Job saloane (3)
- Oferte (8)
- Oferte Job (6)
- Resurse (308)
- Social Marketing (4)
- TED (1)
- Uncategorized (2)
Articole recente
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |