Resurse si informatii utile

10 Sfaturi esentiale pentru a domina apelurile „reci”

sursa - Entrepreneur

sursa – Entrepreneur

Hai, sa stabilim scena!  Ieri, seful tau ti-a pus in brate o lista cu nume si numere de telefon ale unor oameni de afaceri de top, cu functii de conducere, din zona. „Incepe sa suni!”, iti spune el. Zece minute mai tarziu, esti sechestrat intr-un birou, sunand incontinuu. Poti sa-ti auzi inima cum bate si simti cum ti se strange stomacul.

Disconfortul care insoteste aceste telefoane „reci” poate fi cel mai bine comparat cu acela pe care il simti cand torni zeama de lamaie pe o rana deschisa, in timp ce in urechi iti suna o alarma. Pe masura ce tensiunea creste, ai impresia ca sta sa izbucneasca si un incendiu, iar tu trebuie sa gasesti o solutie sa scapi.  S-ar putea sa sune putin dramatic, insa sper ca ai prins idea.

Daca activezi in zona de marketing sau de vanzari, ai mari sanse ca la un moment dat sa fi novoit sa dai cateva, sau chiar cateva sute, de telefoane „reci”. Cu ajutorul catorva sfaturi si cu ceva practica, ai putea sa ajungi ca aceasta sarcina chiar sa-ti placa.

Iata cateva lucruri pe care le poti face pentru a-ti calma emotiile in timp ce auzi tonul de apel de la celalalt capat al „firului”:

  • scrie-ti pe ceva si pune-ti in fata, la indemana, un mic text, discurs, cum vrei sa-i spui
  • stabileste-ti un scop pentru fiecare apel
  • pune-ti o oglinda in fata si uita-te in ea in timp ce vorbesti
  • zambeste – cel de la celalalt capat va simti acest lucru in tonul vocii tale
  • ridica-te in picioare si misca-te
  • adopta, in timp ce vorbesti, o postura care sa-ti sugereze putere
  • asculta muzica in surdina
  • in situatia in care esti transferat catre casuta vocala a apelatului, lasa un mesaj puternic, cu continut, cu valoare, scurt si concis, care sa-i castige respectul
  • repeta, repeta, repeta, repeta…pana te va tine minte
  • creeaza-ti o rutina, bineinteles, prin repetitie

Intreg articolul din Entrepreneur, aici.

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:

[vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”]

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.

| Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu