Relatia manager – subordonat. Poate imbraca diverse forme, poate fi una excelenta dar si una destul de precara. Chiar si cel mai bun manager poate avea cateodata dificultati in a comunica, mai ales atunci cand atitudinea subordonatului devine una frustranta.
Indiferent daca te afli intr-un loc de munca de cateva luni sau de mai mult de zece ani, este important sa realizezi puterea pe care o au cuvintele si ca acestea pot face o mare diferenta atunci cand vine vorba despre felul in care te percepe managerul tau.
Iata cateva fraze pe care ar trebui sa eviti sa le spui sefului tau:
- asta nu este treaba mea
- demisionez daca…
- nu pot sa vin astazi
- nu pot sa-mi platesc toate facturile
- sunt aici doar pentru bani
- nu este vina mea
- managerul meu anterior facea lucrurile altfel
- nu pot
- nu mi-ai spus sa fac asta
- sunt adormit
- nu este drept, nu este cinstit
- imi pare rau ca am intarziat, am avut un interviu pentru un job
- sunt plictisit
- nu ai dreptate
- demisionez
Comunicarea este forte importanta pentru o cariera de succes. Daca vrei sa-ti impresionezi managerul este important sa stii ce cuvinte sa folosesti. Chiar si cea mai mica declaratie improvizata poate trimite un mesaj gresit, care sa iti afecteze cariera ani la rand. In concluzie, gandeste de doua ori inainte sa spui ceva. Poate ar trebui sa reformulezi sau chiar sa taci.
Intreg articolul din Entrepreneur, aici. Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. (P)
Telefon:+40749052052 sau @mail:contact@centype.ro
Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills)