
Incerci sa dezvoltati un business pe o piata ajunsa deja la saturatie? La prima vedere trebuie sa fie foarte descurajator si imposibil de reusit, dar cu siguranta nu trebuie sa renunti.
Deciziile de business nu trebuie bazate sau determinate de nivelul de saturatie al pietei. Din contra, te poti gandi la faptul ca o piata saturata inseamna cerere, ceea ce presupune si oportunitati.
Incearca sa faci urmatorii pasi, de altfel cruciali, atunci cand doresti sa intri pe orice fel de piata:
- sapa propriul drum si stabileste-ti nisa; competitia nu exista in industria pe care ti-ai ales-o, ci in nisa pe care ti-ai stabilit-o; atunci cand operezi nisat se reduce numarul competitorilor directi
- ofera o valoare mai mare Clientilor tai; odata ce ai ales nisa, focuseaza-te pe produse sau pe serviciile pe care le ai de livrat, astfel incat sa fie in mod evident mai deosebite sau mai bune decat ceea ce exista deja in oferta de pe piata; Clientilor le plac optiunile multiple, le place sa aleaga, asigura-te ca pui ceva diferit pe masa; Clientii nu mai pun intrebarea „Exista o solutie?” ci acum se intreaba „Care ar fi cea mai buna solutie?”
- incepe business-ul ca si o franciza; daca nu exista suficiente fonduri pentru a incepe un business solid, poti alege aceasta varianta, in momentul in care ti-ai ales nisa si numele de care crezi ca ar fi potrivit sa te legi; o franciza in afara de faptul ca iti ofera timp pentru a-ti creste resursele financiare, iti ofera timp pentru a invata cum sa manevrezi franghiile, iti ofera experienta; pe termen lung, cand vei termina contractul francizei nu va fi ca si cand vei lua totul de la zero; organizatia ta va fi una conturata, echipa formata iar tu nu va trebui decat sa schimbi un nume
- ramai permanent in trend; ia pulsul pietei in mod constant, intrucat aceasta evolueaza rapid; consumatorii isi diversifica cererile si vor din ce in ce mai mult; daca vei reusi sa te mentii la zi cu toate cerintele consumatorilor, vei castiga loialitatea Clientilor
- strange in jurul tau un grup de experti in domeniu; de foarte multe ori oamenii nu au incredere obligatoriu intr-un brand ci tot in oameni; aduna-i pe cei care cred in produsul si in brand-ul tau; asigura-te ca fiecare dintre acestia este popular si combina influenta lor pozitiva cu experienta, pentru a obtine autoritatea in domeniul tau
Intreg articolul din Entrepreneur, aici. Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. (P)
Telefon:+40749052052 sau @mail:contact@centype.ro
Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills)