Resurse si informatii utile

Timpul este cea mai valoroasa resursa. Nu-l irosi!

Traim timpuri remarcabile. Avem o infinitate de informatii, de conexiuni si resurse la degetul nostru cel mic datorita internetului si telefoanelor smart. Ce nu avem? Nu avem suficient timp pentru toate. Ne lipseste timpul acela din abundenta. Ne lipsesc acele perioade de atentie nelimitata pe care sa le putem indrepta catre ceva sau cineva.

Esti de acord ca timpul este cea mai valoroasa resursa? Cand vei incepe sa consideri atentia ta, cea pe care o oferi in jurul tau, ca fiind una dintre cele mai valoroase resurse, atunci vei incepe sa o protejezi si sa ai grija de ea.

Sa inveti sa ai grija de timpul tau este o abilitate esentiala in Economia Atentiei. Ce este Economia Atentiei? Este lumea in care traim.

Telefonul, aplicatiile pe care le folosesti, fiecare website pe care il vizitezi sunt menite sa-ti capteze atentia. Companiile de media titreaza titluri teribile dinadins. Toata lumea vorbeste despre pozitivism si ca ar vrea ca acesta sa fie mai prezent in stiri, insa, se stie deja ca atentia oamenilor se indrepta doar catre subiectele controversate, incertitudini sau tragedii. Iar acest lucru este speculat de companiile media, al caror interes este sa faca bani. Cine pierde? Tu, eu, noi toti si mai ales visurile noastre.

Stii de ce iti controlezi telefonul mai mult de 150 de ori pe zi? Se numeste principiul recompensei aleatoare, care explica si de ce unii oameni trag de maneta aparatelor de jocuri o data si inca o data si inca o data. Pentru ca, din cand in cand, daca te uiti si verifici, s-ar putea sa primesti ceva „castigator” (un e-mail bun, spre exemplu). De aceea, continui sa verifici telefonul, doar, doar te asteapta vreo surpriza.

Ce poti sa faci? Incepe prin a-ti pune urmatoarea intrebare: „Folosesti telefonul ca pe o unealta care sa te ajute sa-ti atingi scopurile si sa produci bani, sau telefonul te foloseste pe tine?”

Adu-ti aminte permanent ca tu esti produsul iar atentia ta se vinde. De fiecare data cand te surprinzi defiland fara scop prin news feed-ul Facebook-ului, incearca sa-ti reamintesti ca tu esti produsul si atentia ta este de vanzare. Nu este o repetitie intamplatoare, ci una menita sa te faca sa o retii. Iar ideea depaseste granitele fenomenului social media. In fiecare moment al zilei apar lucruri care sa-ti atraga atentia: e-mail-uri carora trebuie sa le raspunzi, mesaje text de trimis, telefoane, s.a.m.d.

Cum sa-ti pretuiesti atentia? Protejeaza-ti, spre exemplu, prima ora a diminetii. Macar in prima ora a zilei nu iti controla telefonul, nu te conecta la internet, nu deschide teelvizorul. Nu oferi atentia ta acestor device-uri. Pregateste-ti micul dejun tie si familiei tale, fa cateva exercitii, pregateste-ti copiii de scoala, citeste cateva pagini. Sunt doar cateva exemple, care iti pot reda controlul asupra vietii tale.

In zilele noastre atentia ta este cumparata si vanduta permanent, cat este ziua de lunga si produce multi bani pentru diferite  companii. Poate ca ar fi momentul sa ai grija de ea ca de una dintre cele mai valoroase resurse. Este si acesta un fel de time management.

Intreg articolul din Success, aici.

(P)

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:
Telefon:+40749052052 sau @mail:contact@centype.ro

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.
Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills)

time management, timp

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.