„Clientii nefericiti reprezinta cea mai buna sursa de informare” spunea Bill Gates.
Un feedback negativ, pe care il primesti de la un client, poate fi o pilula greu de inghitit si iti poate crea o gramada de sentimente si resentimente. Chiar si cea mai pregatita persoana din zona customer care, sau chiar insusi detinatorul business-ului, poate fi defensiv si poate ceda emotional in fata criticii.
Ce se poate face pentru a extrage cat mai multa valoare dintr-un feedback negativ, ne intreaba participantii la cursuri customer care?
Iata cateva variante de raspuns:
- colecteaza informatii despre concurenta – in mod special recenzille negative
- stabileste-ti un punct de reper pentru ceea ce inseamna performana in domeniul tau
- reinnoieste-ti produsele, serviciile sau marketing-ul – bineinteles, fara ca aceasta sa insemne schimbarea business-ului, insa, daca 10 clienti iti sesizeaza acelasi lucru (negativ), este un semn clar ca trebuie sa schimbi ceva
- instruieste-ti angajatii – metoda care reprezinta una dintre solutiile cu cel mai mare randament, si aici poate fi vorba de cursuri customer care, cursuri leadership, sau chiar cursuri de abilitati individuale (soft skills).
- urmareste rezultatul schimbarilor pe care le-ai facut si estimeaza efectul imbunatatilor aduse
Intreg articolul din Entrepreneur, aici. (Jeremy Gin) Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: [vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”] Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. | Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |