Resurse si informatii utile

Respectul nu este gratuit. Ce trebuie sa faci pentru a-l castiga

sursa - Entrepreneur
sursa – Entrepreneur

In incercarea de a raspunde participantilor nostri la cursuri vanzari, care vor sa stie mai multe despre relatiile cu Clientii, cum sa le initieze, cum sa le dezvolte, cum sa le gestioneze, voi aborda azi notiunea de respect.

Respectul ar trebui sa caracterizeze orice fel de relatie interumana, insa, in cazul relatiei Vanzator – Client, acesta este mai mult decat esential. Este si cazul relatiilor care ar trebui sa existe intre un lider si echipa sa, si chiar intre membrii aceleiasi echipe.

De retinut este faptul ca respectul, pe care il acorzi sau ti se acorda, nu este gratuit. Acesta trebuie castigat.

Mentionam astazi 7 modalitati de a castiga mai mult respect, nu neaparat pentru munca ta, pentru inteligenta ta, sau pentru faptul ca ai incheiat un ‘deal’ important, ci pentru tine, ca si persoana:

  • fii amabil, politicos, cu toata lumea pe care o intalnesti, de la sot/sotie, copil, colegi de munca sau vanzatorul de la coltul strazii
  • actioneaza, la randul tau, cu respect si: nu-ti da ochii peste cap, nu acorda mai multa atentie telefonului mobil decat interlocutorului tau, s.a.m.d.
  • asculta cu toata atentia, in mod activ
  • fa-te folositor, util, intinde intotdeauna o mana de ajutor atunci cand este nevoie
  • nu-ti cauta sau gasi scuze pentru lucrurile pe care nu le-ai facut bine
  • iarta si uita, nu fii ranchiunos, depaseste momentele tensionate
  • nu fii incapatanat, fii dispus sa te schimbi, fii deschis la schimbare; procesul de dezvoltare presupune schimbari; invata lucruri noi, incearca activitati noi, bucura-te de fiecare progres pe care il faci

Intreg articolul scris de Jacqueline Whitmore in Entrepreneur, aici.

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:

[vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”]

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.

| Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |

, , , ,

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.