Resurse si informatii utile

Cine sunt expertii in Customer care? Clientii insisi.

sursa - Ironstone
sursa – Ironstone

Suna paradoxal, insa este plauzibil. Clientii sunt cei care stiu cel mai bine cum ar trebui sa arate o politica de customer care perfecta, astfel incat ii putem ridica chiar la rangul de experti.

Desi diferiti, Clientii au cateva dorinte comune atunci cand vine vorba de customer care:

  • clientii vor sa fie serviti prin orice mijloace (in persoana, prin telefon, prin chat)
  • cu totii isi doresc viteza de solutionare a problemelor
  • vor autencititate, vor sinceritate

Un alt principiu, si la cursuri customer care dezvoltam in mod special acest aspect, este acela ca fiecare client, intr-un anumit moment, isi doreste sa fie tratat intr-un anume fel. Iar exemple exista nenumarate. Acest lucru face ca adaptabilitatea sa fie una dintre trasaturile foarte importante din acest punct de vedere.

Retineti, nu exista Clienti, ci exista un singur Client: cel care se afla in fata ta! Si el este expertul!

Mai mult Micah Solomon – Forbes, aici.

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:

[vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”]

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.

| Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |

cursuri customer care, customer care

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.