
Cine munceste in vanzari si in special cei care au contact direct cu un consumator final, cunosc extrem de bine ce inseamna un client „scandalagiu”.
Da, exista o tipologie de oameni pe care ii multumesti foarte greu, care vad mereu doar partea goala a paharului, care sunt vesnic nemultumiti.
Ce trebui sa faci in situatia in care te lovesti de un astfel de client? La cursuri vanzari implementam si partea de customer care. Reamintim ideea conform careia „Clientii nu se asteapta sa fii perfect. Ei se asteapta insa sa indrepti lucrurile facute gresit.” – Donald Porter. Ce ai putea, deci, face cand te intalnesti cu un client scandalagiu?
Iata cateva variante pentru a-l linisti:
- fii o gazda perfecta
- fa o prioritate in a-i oferi absolut cele mai bune servicii
- fii respectuos in mod vizibil
- nu-ti fie teama sa ceri ajutor
- cand un client depaseste o limita, ia atitudine
Un astfel de client iti poate pune rabdarea la incercare, fie ca esti vanzator, fie ca esti chiar proprietarul businessului. Incearca sa-l castigi. Va reveni intotdeauna la tine.
Intreg articolul din Entrepreneur, aici. Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: [vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”] Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. | Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |