Resurse si informatii utile

3 Pasi pentru a-ti pastra Clientii existenti

Clienti noi, Clienti noi, Clienti noi. Toata lumea alearga dupa Clienti noi. Este focusul principal al majoritatii antreprenorilor zilelor noastre. Intr-adevar, este evidenta importanta acestora in strategia unui business, insa nu trebuie omisa valoarea pe care o au Clientii existenti. Acestia au cheltuit deja bani, au transferat bani in compania si business-ul tau, ceea ce inseamna ca le-ai castigat deja increderea. Mai mult, daca produsul sau serviciul tau a fost unul de calitate, sansele ca acel Client deja existent sa cumpere din nou de la tine vor fi foarte mari.

Conform Bain & Co. costa de la 5 pana la 25 de ori mai mult sa castigi un Client nou decat sa pastrezi unul vechi. De asemenea, au constatat ca o crestere de 5% a ratei de mentinere a Clientilor, corespunde unei cresteri a profitului intre 25% si 95%. Cifre semnificative, am putea spune.

Ca sa adaptam versurile unei melodii din 1967, care spunea: „Prima taietura este cea mai adanca”, in business putem spune: „Primul Client este cel mai greu de obtinut”. Deci, o data ce ai castigat un Client este important ca acesta sa cumpere din nou de la tine, sau sa maresti valoarea pe care acesta o cheltuie cu produsele tale.

Iata 3 modalitati de a incuraja un Client existent sa cumpere si mai mult:

  • Upsell-ul – propune si produse complementare celor deja vandute unui Client; daca ai vandut cursuri customer care, poti incerca sa propui, spre exemplu, si cursuri vanzari; vei rezolva astfel si alte posibile probleme ale Clientului
  • Programul de loialitate – cu siguranta nu este ceva nou, si fiecare poate propune diverse avantaje in functie de specific si posibilitati; este foarte important de retinut ca metoda este una cu rezultate foarte bune
  • Customer service – putin subestimata de catre antreprenori ca si tactica de crestere a business-ului, aceasta metoda, de a oferi Clientilor Excelenta in Customer Care, poate fi cheia succesului

Cu totii ne dorim Clienti noi, insa este foarte important sa nu-i uitam pe cei deja existenti!

Intreg articolul din Entrepreneur, aici.

(P)

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:
Telefon:+40749052052 sau @mail:contact@centype.ro

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.
Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills)

cursuri customer care, cursuri vanzari, Excelenta in Customer Care

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.