Multumesc!
Un cuvant simplu, pe care am ajuns sa-l spunem aproape din reflex.
Cum il folosim la serviciu, la munca? Intrebarea se adreseaza in mod special sefilor, care, de foarte multe ori gandesc in felul urmator: „nu trebuie sa multumesc angajatului, pentru ca il platesc”.
Drumul este lung si porneste de sus, de la varf, acolo unde se formeaza modelul, acolo unde liderii sunt cei care-l impun, si nu ne referim la programul „angajatul lunii”. Este despre cele cateva secunde care iti iau ca sa „bagi un cap pe usa” pentru a putea sa spui multumesc direct, sincer, la modul cel mai serios, asa cum se cuvine.
Specialistii spun ca ar fi nevoie sa urmezi doar 3 pasi simpli pentru a putea face acest lucru astfel incat angajatul sa fie fericit, ceea ce ar conduce, in mod firesc, la cresterea performantei acestuia:
- spune multumesc cu convingere, fata in fata, nu prin e-mail, mesaj, facebook, cometarii sau note scrise
- spune pentru ce multumesti, mentionand actiunea sau comportamentul apreciat, demonstrand ca stii exact despre ce este vorba
- adauga substanta multumirilor, scotind in evidenta efectele pozitive ale actiunilor pentru care multumesti
E simplu. Incearca si vei vedea rezultatele!
Intreg articolul din Entrepreneur, aici. Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: [vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”] Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. | Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |