Resurse si informatii utile

De ce este ‘Customer Service’ atat de important?

sursa - Entrepreneur
sursa – Entrepreneur

Un Customer Service de inalta calitate este esential pentru a pune si consolida bazele unei companii.

De ce? Pentru ca:

  • este modul in care te remarci si vei fi retinut
  • este ca o declaratie despre business-ul tau
  • oamenilor le place sa simta ca li se poarta de grija
  • face ca vietile tuturor sa fie mai usoare
  • e o strategie de marketing extrem de profitabila
  • exista intotdeauna alternativa competitiei
  • afecteaza in mod direct loializarea Clientilor
  • mareste rata de conversie a lead-urilor in Clienti

In modulele Cursuri Customer Care se construieste responsabilitatea fata de organizatie si fata de Clienti, in randul angajatilor care interactioneaza direct cu Clientii.

Intreg articolul din Entrepreneur, aici.

(P)

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:
Telefon:+40749052052 sau @mail:contact@centype.ro

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.
Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills)

cursuri customer care, customer

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.