Un Customer Service de inalta calitate este esential pentru a pune si consolida bazele unei companii.
De ce? Pentru ca:
- este modul in care te remarci si vei fi retinut
- este ca o declaratie despre business-ul tau
- oamenilor le place sa simta ca li se poarta de grija
- face ca vietile tuturor sa fie mai usoare
- e o strategie de marketing extrem de profitabila
- exista intotdeauna alternativa competitiei
- afecteaza in mod direct loializarea Clientilor
- mareste rata de conversie a lead-urilor in Clienti
In modulele Cursuri Customer Care se construieste responsabilitatea fata de organizatie si fata de Clienti, in randul angajatilor care interactioneaza direct cu Clientii.
Intreg articolul din Entrepreneur, aici. Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. (P)
Telefon:+40749052052 sau @mail:contact@centype.ro
Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills)