Resurse si informatii utile

Top 10 abilitati necesare in Customer care

sursa - Groove
sursa – Groove

Pentru cei care isi doresc un loc de munca in care activitatea de baza presupune interactiunea directa cu Clientii, si chiar mai mult decat atat, este vorba despre customer care, angajatorii cauta persoane cu anumite abilitati.

Iata top 10 al acestor abilitati:

  • comunicare
  • ascultare
  • autocontrol
  • pozitivitate
  • asertivitate
  • rezolvarea conflictelor
  • empatie
  • depersonalizare
  • asumarea responsabilitatii
  • umor

Asigurati-va ca dispuneti de toate uneltele necesare atunci cand va doriti si aplicati pentru un job in customer care.

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:

[vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”]

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.

| Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |

customer care

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.