Experientele in Customer Care sunt infinite. De la cele caldute, la cele reci.
Customer Care, in general, si Excelenta in Customer Care, in mod special, sunt puncte nevralgice in orice companie. A fi capabil sa mentii pe termen lung controlul unui nivel excelent in Customer Care, devine un deziderat din ce in ce mai important pentru manageri.
O apreciere de genul „un nivel cat de cat ok” atunci cand vorbim de Customer Care, nici nu ar trebui sa existe. Atunci cand un Client are o experienta negativa, statistic vorbind, ar fi nevoie, in medie, de 12 experiente pozitive pentru a o anula cumva pe aceasta.
Asadar, faceti lucrurile in asa fel incat sa tratati regeste pe orice om obisnuit. Considerati ca se vorbeste despre compania si despre serviciile voastre chiar la curtea regala.
Iata 3 pasi pentru a reusi acest lucru:
- schimbati palariile atunci cand regele sau regina va solicita acest lucru
- faceti o reducere a celor din echipa de consilieri regali
- pune-te in orice moment in locul regelui sau al reginei
Intreg articolul din Entrepreneur, aici. Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: [vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”] Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. | Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |