Nu as dori sa comentez sau sa analizez foarte mult exemplul pe care vreau sa il aduc azi in prim-plan, si asta pentru ca vorbeste de la sine, simplu si direct. Este vorba despre customer care. Un altfel de customer care, mai mult decat civilizat, a carui orientare depaseste grija si respectul fata de nevoile Clientilor.
Iata exemplul:
- o simpla decizie a Clientului, de retur a unei haine de iarna cumparate – practic, nici macar o reclamatie in adevaratul sens al cuvantului
- si raspunsul surpriza: „Va returnam banii, fara probleme. In plus, va rugam, nu trimiteti haina retur. Daca stiti pe cineva care are nevoie de ea si doriti sa o donati, am fi foarte fericiti.”
Nu-i asa ca nu mai este nimic de adaugat?
Intreg articolul din Entrepreneur, aici. Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: [vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”] Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. | Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |