Resurse si informatii utile

Un ‘Customer Care’ de buzunar

sursa - Entrepreneur
sursa – Entrepreneur

Ce sa faci si ce sa nu faci pentru a-ti tine clientii fericiti, o problema universala, general valabila, un Customer Care de buzunar.

Asadar:

  • arata-le consideratie orice ar fi, in orice situatie
  • repara greselile, ale tale sau ale colegilor tai

Dar:

  • nu fi defensiv
  • nu raspandi, nu propaga greseala mai departe, in retea

Din Entrepreneur, aici.

Oferta Centype pentru luna in curs!

campanii-cursuri-vanzari-customer-care-leadership-soft-skills-centype

Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant:

[vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”]

Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale.

| Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |

customer care

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.