Zona de customer care este una cu reguli simple si clare. La cursuri customer care dezvoltam toate aspectele, inclusiv cele care tin de Client. Pentru ca, de foarte multe ori, raspunsul primit de la Furnizorul de servicii depinde si de atitudinea pe care o au cei care se afla in postura de Client.
Da, tu, ca si Furnizor de servicii poti da chiar mai mult decat minimul necesar pentru o relatie corecta, sau o servire ireprosabila. Da, poti face sa cada, intr-o oarecare masura, bariera relatiei, bariera unui customer care curat, atat timp cat Clientul iti ingaduie acest lucru, atat timp cat iti da el insusi semnale ca poti face asta.
Exista cateva strategii pe care le poate aplica un Client pentru a obtine de la tine un customer care extraordinar. Pentru a le putea recunoaste si actiona in consecinta, iata, cateva dintre ele:
- va veni catre tine cu o atitudine pozitiva, optimista
- va manageria cu atentie primele 10 secunde, te va aborda cu incredere, dar fara sa fie agresiv sau insistent
- va incerca el insusi sa doboare bariera politicii adoptate de compania ta
- te va trata cu respect
- iti va da voie, ba chiar te va ruga, sa-ti exprimi parerile personale
- va fi generos
Clientii isi doresc, de multe ori, mai mult decat un simplu customer care si, iata, te pot ajuta ei insisi sa le oferi mai mult.
Intreg articoul din Entrepreneur, aici. (Chip R. Bell) Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: [vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”] Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. | Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |