
Indiferent de tipul interactiunii pe care o aveti cu un Client, daca este la telefon, fata in fata, intr-un restaurant sau magazin, intr-un birou sau o institutie financiara, in industria showbiz-ului sau a turismului, un customer care corect ajuta extrem de mult.
Un client fericit, satisfacut este foarte probabil sa revina la tine sau sa povesteasca si altora despre experienta placuta pe care au avut-o in relatia cu tine – recomandarile prietenilor si ale colegilor, precum si comunicarea orala sunt foarte importante.
Bineinteles ca un client care cumpara o cafea este diferit de unul care cumpara o masina, sau, un client care are rezervare la un hotel este diferit de cel care aplica pentru un credit. De aceea, fiecare companie are un ghid propriu, mai mult sau mai putin diferit, de customer care.
La cursuri customer care oferim cateva tips’uri, cumva generice, care se pot aplica oricarui tip de business:
- zambeste – este una dintre cele mai simple si puternice reguli
- fa-l pe Client sa se simta binevenit
- asculta cu atentie nevoile Clientului
- fii cat se poate de pregatit in ceea ce faci
- fii sincer si adevarat
- fii memorabil – evident, in sensul bun
Intr-un cuvant, creeaza-i o experienta pozitiva Clientului! Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: [vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”] Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. | Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |