Indiferent de locul nostru de munca, toti, dar absolut toti, suntem pusi, mai mult sau mai putin, in postura de a fi Clienti. Este punctul de la care pleaca multe dintre intrebarile cursantilor nostri la cursuri customer care.

Reclamatii, conflicte, managementul in situatii deosebite, sunt aspecte extrem de importante de abordat, de dezbatut, din toate punctele de vedere, in conditiile in care fiecare intelege importanta notiunii de Client, cu tot ceea ce presupune el.
Azi, in cel mai succint mod cu putinta, 3 sfaturi simple, de bun simt, dar esentiale, de baza, in „tratarea” unui Client:
- fii placut – demonstreaza-ti manierele prin limbajul trupului, tonul vocii, cuvintele alese
- ai rabdare – asculta-ti Clientul, ofera-i timp, lasa-l sa-ti spuna TOT
- fii profesionist – ofera-i una sau mai multe solutii si lasa-l sa se decida singur
Mai multe (Christopher Hann) in Entrepreneur, aici. Oferta Centype pentru luna in curs! Pentru a comanda sau pentru a afla mai multe detalii despre orice oferta, serviciu sau produs Centype iti recomandam sa iei legatura cu un Consultant: [vc_contacts phone=”+40749052052″ email=”contact@centype.ro”] Centype pune la dispozitia colaboratorilor si partenerilor nostri o gama generoasa traininguri si unelte utile care ajuta la imbunatatirea performantei organizationale si individuale. | Cursuri Vanzari | Cursuri Customer care | Cursuri Leadership | Cursuri Abilitati Individuale (Soft Skills) |